Suosikkidrinkkisi? - Yleinen keskustelu

awa

Frezza minttu, mojito ja caipirinha ovat tän hetken suosikkeja. Lisäksi oon kanssa yksi näistä, jotka tilaa usein tyyliin "tee sellanen drinkki, mis on hiukan jotain tällasta, ja sit se olis viel vähän ton tyyppinen ja kohtuu hintaan, kiitti". :D

Sivut

Kommentit (532)

vanja

Mansikkamargarita on yleensä siinä 7-9e hujakoilla.

Ite juon mansikka daiquiria, en tosin tiedä mitä eroa sillä margaritaan on... mutta ehdoton lemppari, tuo tehosekoitin on vissiin mullaki seuraava pakkohankinta :D

-Maya-
Mirre
oi niitä on monia! Ampiainen, Sex on the beach, Marianne, Fisu, Tequila....
Ehkä tuo rantaseksi vie kuitenki voiton :D

sex on the snow on kuulema kans hyvää, en oo ite vielä maistellu..

Mitä tohon GT:hen tulee?

shanti
weramaria
Absintti on muuten veikeä juoma. Tähän lopputulokseen tulin erään kerran vappuna... :roll:

Totta ja ainaki mulla tuohon listaan tulee vielä sour apple. huh, se on aina menoo sen kanssa! :roll:

k87
bandukka
Fisuu, se on kyll tosi hyvää:D kaks pussii fishermanii puolen litran kossuun:P onko tääl muita jotka pitää fisusta?:)

onhan se ihan hyvää, mutta tuli kyllä parin tunnin päästrä ylös. en vaan osaa.

mä tykkään valkovenäläisestä ja GT:stä. GT:tä ei tosin voi ottaa kun pari per ilta. on niin kallista ja hapanta..mutta hyvää kuitenkin..

shanti

Tuossa kun noista booleista oli puhetta, niin aattelin kysyä mitkä on teidän suosikkidrinkkejä?
Kun olisi kiva tuolla baarissakin välillä jotain muutakin kun niitä muutamia perinteisiä tilailla. On vaan jotenkin jämähtäny.

Ritu

Harvemmin tulee drinksuja tilattua baarissa, ku yleensä juon aina Karhua. Mut välillä tulee juotua itsemurhia tai jamaicalaisia orgasmeja. Ja semmoisista juomista en tykkää yhtään mihin tulee mitään energiajuomia. Hyi! Ainoastaan kotosalla tulee pohjiks korkeintaan lantrattuu viinaa Red Devilillä, joka on todella hyvää. 8)

Lizzie
Ritu
jamaicalaisia orgasmeja.

Kuulostaa hyvältä!! :) Mitä siihen tulee?

Mä juon melki aina omena-light siideriä, tai olutta. Ihan sama mitä juon, pitää olla pilli, jääpalat ja sitruuna. Jos näette nauravaisen, pyöreän bruneten ryystämässä pillillä kaljaa, se olen minä. :D

MUOKS niin ja jos juon drinksun, tykkään Mariannesta, Kelkasta tai karpalo-kossusta.

Lucky Lady

Mansikkamargarita on ihan lyömätön! Tykkään drinksuista, suosikkeja mansikkamargaritan lisäksi ovat valkovenäläinen, grasshopper, mummon tohveli, maitai...yleisesti ottaen kaikki makeat drinkit.

Ritu
Lizzie
Ritu
jamaicalaisia orgasmeja.

Kuulostaa hyvältä!! :) Mitä siihen tulee?

- 2 cl Malibua
- 2 cl Bailey`s
- ananas- appelsiini mehua
- jäitä

tuollaisen ohjeen löysin ainakin.. itse tosin neuvonut hieman erilailla baarimikkoja sen teossa (koska sen aina saa selittää), mutta tuo laitetaan blenderiin, ni siittä tulee mukavaa vaaleenkeltaista vaahtoa :lol:

Lania

Tequila Sunrise! Se on niin legendaarinen ja aina kun sitä juo, tulee niin kivoja juttuja mieleen. Ja onhan se vielä hyvääkin, paitsi jos baarimikolla "vahingossa" lorahtaa tuplatekilat, ei maku oo mikään kovin pehmee :P

Olut on kyllä se yleisin "drinksu" jota tulee tilattua, tai lonkku. Joskus siiderikin, jos huvittaa tyttöillä :D

Mistään kovin makeista en tykkää, vanha tylsä valkovenäläinen on joskus ok. Kelkka on kans ok. Oikeestaan (ainakin tarjottuna) mikä vaan menee kyllä alas.

Parastahan se on kuitenki mennä sössöttään baarimikolle että "tee sellanen drinkki, mikä on vähän kirpee mut ei kitkerä, ei liian makee mut sopivan hedelmäinen, sopivasti sitruunainen, mieluiten punanen eikä mitään appelsiinia, raikas ja vähän vois olla vaahtoo ja johonki hienoon lasiin ja laita siihen sellanen tikku ja pilli ja sateenvarjo ja tähtisadesuihku ja siinä pitää olla paljon alkoholia ja iso et kestää kauan ja anna sille sit joku nimi ja AINII korkeintaan kuus euroo!!!!!!" .............

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat