Foorumilaisten plussat - Yleinen keskustelu

bananab

Mirre vaikuttaa oikein positiiviselta pakkaukselta :)

Sivut

Kommentit (602)

Ritu

Figarosta on tullut sellainen mielikuva, että tykkää ja haluaa auttaa ihmisiä niin paljon kuin suinkin voi ja aina on takuulla mielipide sanottavana. Kiva, räiskyvä persoona. 8)

Rixuliini

Olen saanut Ritusta sellaisen kuvan, että hän on huumoritajuinen, vankat mielipiteet omaava ja jalat maassa oleva tyyppi, joka kuitenkaan ei lähde riitelemään asioista...voin olla väärässä, ja voi olla että olen sekoittanut joitakin nimimerkkejä (?!), mutta että tämmöstä! :)

figaro

Rixuliini..

Asiallinen hänkin ja oikein kaunis, jos kuvaan on uskominen ;) Ja taitaapi tietää monesta asiasta paljon. Jotenkin jäänyt kuva, että ruokaihmisiä?! :shock:

andra

lizzie vaikuttaa tosi symppikseltä. innolla luen sun kommenttejas.
figaro taas on tosi älykäs ja on kiva että sä aina kommentoit niin positiivisesti.
lanialla on ihana nick.
shanti vaikuttaa myös tosi mukavalta. ollaan ilmeisesti (?) samanikäsiä, tunnen jonkinlaista yhteenkuuluvuutta. :)
siinä tällä erää.

miss nurse

Figaro: omaa vahvat mielipiteet, hyvä!! on positiivinen ja vähän hullukin(sillai hyvällä tavalla :D )

Lizzie: fiksu, ei heittele turhia ilkeyksiä vaan on kannustava ja tzemppaava. By the way, minkä ikänen oot, Lizzie? jotenkin on itsellä tosi paljon samoja ajatuksia ja aivoituksia.... :lol:

Elma: omaa vahvat mielipiteet ja arvot. Mutta miksi vaihdoit avattaresi??? se edellinen kuvasti mielestäni paljon hauskemmin sitä sun suoruuttas ja "hurttia huumoria" mitä heität!

Lizzie

Oon 21-vuotias, minkä ikänen sie? :)
Ja kiitoksia kivoista sanoista sinulle ja Andralle, piristi kamalaa päivääni. :)

Miss Nurse: Lämmin suhtautuminen asioihin, ajattelee ihmisläheisesti ja on hyväntahtoinen, tasapuolinen ja ystävällinen.

Jzzu: : Jalat maassa tyyppi, on niin vahva että uskaltaa nauraa itselleen.

Andra: Hyviä perusteluita ja selkeä ulosanti, tuoreita ja fiksuja mielipiteitä.

Lizzie
Miffy
Lizzie on maanläheinen ja järkevä. Vaikuttaa kivalta ihmiseltä, sellaiselta tutustumisen arvoiselta :)

Voi toi oli ihanasti sanottu, kiitos samoin!! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat