Satunnaiset kysymykset - Yleinen keskustelu

marimma
bananab
Niin siis tarkottaako noi vieraat ihan kokonaisuudessaan kaikkia jotka ovat cosmon sivuilla vaiko pelkästään niitä jotka lukee keskusteluja?

Mun mielestä pelkällä foorumilla. Koska nuo sivut ei kuulu tähän foorumiympäristöön, eivät siis sijaitse samalla pohjalla foorumin kanssa :)

Sivut

Kommentit (2294)

tata
Nyytikki
Ei ainakaan cd-soittimesta tai mp3-soittimesta olla koskaan mainittu mitään lentokoneissa, kyllä niitä saa kuunnella. Omilla kuulokkeillaan ei saisi sitten kuunnella lentokoneessa kuuluvia kanavia tai elokuvia eli omaa johtoa ei saisi törkätä siihen reikään, vaikkakin on sitäkin tullut tehtyä :-$

Ai näinkö se olikin :oops: Levitinpäs väärää faktaa, mut hyvä et joku osas korjata :D

Snuffle

Kiitoksia hiivatulehduskysymykseen vastanneille. Itselläni on tosiaan ollut tämä jo jokusen viikon, joten ei ole mennyt itsestään ohi kuten toivoin. On ensimmäinen hiivani, mutta en silti viitsisi mennä lääkäriin kun se sattuu nyt olemaan melko hankalaa. Ehkä kokeilen jotain lyhyttä lääkekuuria ensiksi. :)

Nyytikki

Ei ainakaan cd-soittimesta tai mp3-soittimesta olla koskaan mainittu mitään lentokoneissa, kyllä niitä saa kuunnella. Omilla kuulokkeillaan ei saisi sitten kuunnella lentokoneessa kuuluvia kanavia tai elokuvia eli omaa johtoa ei saisi törkätä siihen reikään, vaikkakin on sitäkin tullut tehtyä :-$

marimma
Taffel
[color=darkred][/color]MARIMMA!!! AUTA!! sä tunnut älyävän näistä koneista ym,nii miten saan tähän koneelle microsoft wordin? tässä on se wordPad mut haluun wordin...en löydä mistää sellasta mistä sen vois ladata.. :? mulla on xp jos sillä on mitää merkitystä..

kepis vastasi hyvin jo :)

-Maya-
SunLion
olematon
tulipa mieleen, että kun mulla oli aika pitkä tauko täällä käymisessä viime syksystä kevääseen, mihin hävisivät sillä aikaa muunmuassa Jzzu, figaro , maruchka.....?
Ne vaihto kaikki toisille foorumeille toukokuussa.

en muista kelle piti laitta yksityisviestiä jos on kiinnostunut siitä foorusta. Melkein kaikki on poistanu tunnukset. Oisko ollu abigail.

kyseisten henkilöiden foorumille ei pääse ku "entiset vakkarit", näin oon ymmärtäny, kun oon pinkkikseltä kyselly.. :(

tata
marimma
tata
Mä rupesin miettimään, et miten monella täällä on Facebookissa profiili? :)

Sää taisit bongata mut jo tuossa vähän aikaa sitten :lol:

Juu sut mä löysin Antsin kautta :D Mites muut täällä pyörivät?

Sharon

Sitten en tiedä. Suunnattoman ärsyttävää, että piti plussakin asentaa uudelleen ja displayt ovat rakeisia ja leikkaa jälleen eri muotoiset kuvat neliöiksi.

Ja tämä helevetin versio on niin rumakin. :evil:

bongo
Mirre
bongo
Kun Anna Abreu lauloi Idolsissa sen biisin broken, niin mikä sen biisin oikea esittäjä on?

Seether ft. Amy Lee on alkuperäinen esittäjä duo :)

aah, himoisokiitos :)

marimma
Chimerah
Milloin se saadaan tietää varmuudella, että saadaanko niitä vanhoja viestiketjuja enää palautettua? Vai onko se jo tiedossa?

Ainakaan minä en vielä tiedä missä mennään

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat