IKEA - Yleinen keskustelu

sara

Voiko ikeasta tilata tavaroita kotiin?

Sivut

Kommentit (102)

Lucky Lady

Joo, ja kaikkien sellaisten tavaroiden kohdalla joita minä haluaisin, on kuvastossa ja netissä merkintä: saatavilla vain tavaratalosta. Grrr!

Venice Queen

Tässä taidettiinkin jo vastata alkuperäiseen kysymykseen, joten laitan lisäkysymystä... Eli oon pian lähdössä käymään Ikeassa ja kysyisinkin, että oletteko löytäneet sieltä jotakin aivan ihanaa? Lähinnä pienempiä sisustustavaroita, koska kämppä on jo melko lailla pullollaan, joten isompia tänne ei enää tarvita! Mutta siis jotakin kivaa sieltä pitäis löytää... Vinkkejä?

taotao83

Pikkusen siistiä ku Ikea tulee Haaparannalle, et ei tartte lähteä täältä Torniosta asti Helsinkiin ku tulee muutenki harvoin käytyä Helsingissä.

maaruli

Mun vanhemmat soittivat Ikeaan ja kysyivät yhdestä nojatuolista minkä halusivat. Kävi ilmi että ne oli päässy loppumaan ja niitä oli tulossa parin viikon kuluessa Ruotsista. Ja se tuli kotiovelle asti kuljetettuna ilman minkäänlaista lisämaksua. :shock:

*Sandy*
taotao83
Pikkusen siistiä ku Ikea tulee Haaparannalle, et ei tartte lähteä täältä Torniosta asti Helsinkiin ku tulee muutenki harvoin käytyä Helsingissä.

Tuleeko se sittenkin tänne? Kun luin jostain että sen hankkeen piti peruuntua :shock: Mutta ihan hyvä tietty jos tulis, tiedätkö yhtään että koska?

Culurien
*Sandy*
taotao83

Tuleeko se sittenkin tänne? Kun luin jostain että sen hankkeen piti peruuntua :shock: Mutta ihan hyvä tietty jos tulis, tiedätkö yhtään että koska?

Eikös ne nyt sitä siellä paraikaa rakenna?? Jos nyt en oo ihan väärin ymmärtänyt... :)

*Sandy*
Culurien
*Sandy*
taotao83

Eikös ne nyt sitä siellä paraikaa rakenna?? Jos nyt en oo ihan väärin ymmärtänyt... :)

Mä oon sitten varmaan nähny siitä unta tai jotain :D Mutta hieno homma että se tänne sitten vihdoin tulee! Tosin siinä varmaan kestää hetken ennen kun se saadaan valmiiksi..

Culurien

" Tavaratalon odotetaan valmistuvan joulun alla 2006" sanottiin pohjoiskalotin neuvoston nettisivuilla.. :lol: :lol: oli pakko tarkistaa, kun jäi vaivaamaan.. :D

SunLion
Venice Queen
Tässä taidettiinkin jo vastata alkuperäiseen kysymykseen, joten laitan lisäkysymystä... Eli oon pian lähdössä käymään Ikeassa ja kysyisinkin, että oletteko löytäneet sieltä jotakin aivan ihanaa? Lähinnä pienempiä sisustustavaroita, koska kämppä on jo melko lailla pullollaan, joten isompia tänne ei enää tarvita! Mutta siis jotakin kivaa sieltä pitäis löytää... Vinkkejä?
Ehdottomasti löytyy vaikka mitä mukaan otettavaa :D

itse olen ihastunut bambuihin...siellä on upeita bambuja ja kivoja erilaisia lasikiviä (joilla ne saa maljakkoon pystyyn), ja kivoja vaaseja...

Sieltä löytyy kyllä vaikka mitä...

vinkkinä sanon että ostakaa ihmeessä pehmis! maailman parasta vaniljajäätelöä, oikeesti!!

*Sandy*
Culurien
" Tavaratalon odotetaan valmistuvan joulun alla 2006" sanottiin pohjoiskalotin neuvoston nettisivuilla.. :lol: :lol: oli pakko tarkistaa, kun jäi vaivaamaan.. :D

Kiitti, nyt mäkin olen ajan tasalla taas hetken :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat