Nyt ärsyttää... - Yleinen keskustelu

anni

Ärsyttää!! :evil:

Olin jo ihan innoissani, et hei, nyt saan jumppakaverin! Kaveri meinas, et hän alkais käymää mun kans. Oli iteki ensi ihan innoissaan, mut nyt alko selittely. Ei kai sit huvitakaa enää.. :? Sanois sit suoraan, eikä keksis jotai typerii tekosyitä! Murr!

Sivut

Kommentit (2508)

porkkana

Nut ei enää ärsytä vaan v*tuttaa rankasti :twisted: Läppärin näyttö ei yksinkertasesti suostu toimii vaan menee mustaksi IHAN KOKO AJAN!!!!koeta ny tässä jotain kouluhommia tehä!!! :evil: :twisted:

Sharon

Ärsyttää kun muhun luotetaan liikaa. Kaikissa asioissa vastuu on aina loppuviimeksi mulla. Nytkin oli jussisuunnitelmia ja sitten mulle kerrotaankin että muu porukka on sopinut omat juttunsa täysin omaa napaansa ajatellen ja sysää vastuut mulle. No mä en osaa olla noin vastuuton ja joudumpa nyt reissaamaan junassa koko juhannuksen hoitamassa asioita eri paikkakunnilla.

Kyllä Sharon hoitaa kaiken aivan niinkuin ennnenkin. Koska on mun aika lomailla ja ottaa rennommin?

Maikki85

Mua raivostuttaa kun vanhempieni luona ei ole mitään syötävää!!Jääkaappi täynnä vanhaa kuivunutta muonaa ja maitokin maistuu makealle.. Mä vihaan tätä piakkaa, hitto sentään!!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat