Kavereita pääkaupunkiseudulta :)

Vierailija

Täältä löytyykin vastaavia keskusteluja aika paljon, mutta melkeen kaikissa noissa seuraa etsitään baareihin ja juhlimaan. Itse olen alkanut kyllästyä jatkuvaan baarissa ravaamiseen (vaikka suhteellisen usein tulee kuitenkin edelleen käytyä illanvietoissa) jonka takia nykyisten kavereiden kanssa tuntuu tällä hetkellä olevan vähän erilaiset kiinnoksenkohteet. Siksi olisikin kiva tutustua uusiin ihmisin, joiden kanssa käydä shoppailemassa, kahvilla, urheilemassa, brunssilla, leffassa, konserteissa, teatterissa, pitää leffailtoja jne.

Itse olen 21-vuotias nuori nainen Helsingistä. Tällä hetkellä olen arkipäivisin töissä, mutta vaihtamassa jossain vaiheessa työpaikkaa, jolloin työajat tulevat varmaan muuttumaan. Harrastan jonkin verran lenkkeilyä ja salillakäyntiä, ja jos harrastusseuraa löytyisi niin olis kiva kokeilla myös muita lajeja. Tykkään matkustella niin Suomessa kuin ulkomailla ja mut saa melko helposti mukaan minne vaan extempore-reissuille ja kokeilemaan kaikkea uutta. Teattereissa, museoissa ja konserteissa tulee harvemmin nykyään käytyä, mutta lähden ehdottomasti mukaan jos seuraa vaan löytyy :)

Helpoiten yhteyttä on pitää varmaan facebookin tai whatsappin kautta, mutta laittakaa alkuun viestiä vaikka sähköpostin kautta jos kiinnostaa: elde1994@outlook.com

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat