Uusia kavereita Helsingistä?

Vierailija

Moikka!:)

Olen 22-vuotias nainen Helsingistä ja haluaisin löytää uuden tuttavuuden, jonka kanssa käydä baareissa välillä, shoppailla, käydä brunsseilla ja muuta normaalia kivaa tekemistä. Vaikka kuntosalilla käyminen yhdessä olis aika jees!:) Oon aika extempore ja mut on yleensä aika helppo saada mukaan kaikkeen :D Oon kiinnostunut terveellisistä elämäntavoista(mutta kyllä se valkkari maistuu aina kun siihen on mahdollisuus :D), keuneudesta, eläimistä.. Olen ihan normaali nuori nainen, joka vain kaipaa uusia piirejä!;) Ota toki yhteyttä, jos samastuit tai haluat tutustua uusiin kivoihin ihmisiin :)

Kommentit (12)

Vierailija

Moi!

Vielä yksi 22-vuotias avoin ja huumorintajuinen nainen lisää ilmoittautuu! Mullekkin voi laittaa viestiä, uudet kaverit ja ystävät on enemmän kun tervetulleita! :)

leilahe@hotmail.fi 

Tuli myös mieleen, että nyt kun meitä on jo näin monta suht samanikäistä naista täällä uusia ystäviä vailla, niin olisko mitään jos esimerkiksi aloittaja (tai miksi en vaikka minäkin) perustaisi, esim. facebookiin jonkilaisen ryhmän, ja linkittäisi sen meidän sähköpostiin, niin, että voitais kaikki yhdessä sitä kautta tutustua toisiimme? :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat