RUK kurssijuhla 2016

Vierailija

Moikka! Mua pyydettiin just aveciksi rukin kurssijuhlaan ja lievä paniikki iski päälle, kun en kutsua osannut yhtään aavistaa...

Eli siis. Haluisin tietää oisko täällä joukossa muita, ketkä ois tulossa nyt Tammikuussa juhliin?? Onko teillä jo mekkoja hankittuna? Mun pitäs hommaa jostain halvalla, sillä pitää maksaa mekko itse ja tietysti opiskelijabudjetilla. Miten kuljetukset järjestyy teidän osalta yms.?  

Olis tosi kiva tietääetukäteen vähän ihmisiä ettei oo ihan orpona siellä juhlissa sitten :p  

Kommentit (3)

Vierailija

Googlettamalla eksyin tänne! :D Sain myös äsken kutsun ja se tuli kyllä täytenä yllätyksenä!
Ajattelin käyttää vanhojentanssimekkoani. Se on aikamoinen tylliunelma, mutta tässä tilanteessa suunnittelin leikkaavani tyllikerroksia välistä pois, jotta helma kapenisi. Myyjä kertoi aikoinaan, että niin voi hyvin tehdä, eikä mekko mee pilalle. Kampauksen ajattelin käydä tekemässä ihan kampaajalla. Kaikki riippuu toki päivän aikatauluista.
Avec kertoi, että mulle ei tuu juhlasta mitään kustannuksia: matkat, yöpymiset ym maksetaan kaikki.

Koitan nyt kysellä vielä tutuilta neuvoja :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat