Tyttökavereita hakusessa - Helsinki ja lähiseutu

Seuraa 
Liittynyt27.10.2015

Heippa kaikki! :)

Rohkaistuin sitten minäkin laittamaan tällasen ''kaverihakemuksen'' tänne! Jännää, vähä niinku ala-asteella etittiin kirjekavereita. :'D

Oon siis Janna, just 23v täyttänyt ja puoli vuotta sitten Pohjanmaan lakeuksilta Helsinkiin muuttanut tyttö (vai nainen?) ja kipeästi kavereiden tarpeessa! Mulla on täällä vaan yks kaveri jolla on paljon kiireitä ja ihan turha on/off poikaystävä, jonka joutais heivata. :'D Työkaverit on aika lailla ikäloppuja, eli ei kaverimateriaalia.

Mitään aktiivista vakiharrastusta mulla ei oo, mut tykkään käydä säännöllisen epäsäännöllisesti jumpissa ja joogassa, lenkillä, harrastin tanssia pitkään ja haluaisin alottaa taas, luen paljon kirjoja ja blogeja, rakastan koiria vaikka omaa ei ookaan ja öö, mitäs muuta. Oon jouluun saakka alkolakossa (don't ask why...) mut ois kiva jos löytyis silti vaikka baariinki seuraa, koska tanssiminen on ihanaa. ;) Arvatenkin siis vähän samanhenkisiä kavereita ois etsinnässä! Mulle voi laittaa s-postia osoitteeseen jannalund92@gmail.com ja instassa saa seurata, löytyy samalla nimellä kun täältäkin.

Toivottavasti kuulen teistä huipputyypeistä pian ja saadaan treffit sovituks!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat