Ruk kurssijuhla - tammikuu 2016

Seuraa 
Liittynyt26.10.2015

Moi! 

Otsikosta käykin ilmi mistä on kyse enkä keskustelua aiheesta löytänyt niin päätin sitten aloittaa! Aikaisempien vuosien keskustelujen perusteella on tullut jo jonkinlainen kuva juhlista mutta mielellään kuulisin lisää kokemuksia jos joltain niitä löytyy :)

Ite oon ainaki superinnoissani tulevista juhlista :) poikakaverin aveciksi oon lähdössä ja pikkuhiljaa alkaa stressaan löytyykö mekkoa.. oliskin kiva kuulla muiden juhliin tulioiden fiiliksiä? Onko millanen mekko/kampaus/meikki/kengät suunnitteilla? Löytyykö muita oulusta lähtiöitä? 

Jos innostusta löytyy niin joku kik/wa ryhmä vois olla kans kiva niin saadaan yhessä fiilistellä tulevaa juhlaa :)

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Itse olen myös menossa, mutta harmittaa kun ei mitään sopivaa löydy valmiiksi vaatekaapista. Vanhojen mekkoni ei omasta mielestäni ole sovelias ja jos olisin tienny kurssijuhlasta aikoinaan niin olisin ostanut erilaisen :/ Oon kyllä tosi innoissani juhlasta! Eniten stressaan matkaa, koska kärsin voimakkaasta matkapahoinvoinnista ja itse valmistautumista, kun en 6 tunnin ajomatkalle viitsisi meikata tai varsinkaan laittaa hiuksia kun ne vääntyy aina joka suuntaan :D Onko kellään tietoa siitä, paljonko aikaa on valmistautua kun pääsee perille? Ja laitatteko ihan normaalit vaatteet siihen ruusurynnäkköön :)

-M

Iidakatariina
Seuraa 
Liittynyt26.10.2015

Jes löytyhän täältä edes joku! :D tsemiä jo valmiiksi tulevaan ajomatkaan! mua kans kyllä tuo matka vähä arveluttaa ku itse käyn laitattaan kampauksen päivällä ja bussi lähtee sitten yöllä.. jospa se kampaus olis edes suunnilleen kuosissa vielä haminassakin! Normivaatteilla ruusurynnäkköön oon menossa :)

Vierailija

Oi ihanaa vihdoin löysin keskustelun tästä aiheesta!!! Ite sain kutsun aveciks ihan pari päivää sitten joten pienessä stressissä ja paniikissa, mutta super innoissani oon tällä hetkelä juhlista!

Mekko asia just tässä nyt stressaa, eli onko teillä jo kaikki puvut ja muut systeemit mietittynä? Luin myös noita aijempia keskusteiluita ja heillä oli ryhmä chätti tehtynä. Pitäskö meijänkin tehä? Musta olis ainakin kiva vaihtaa kuulumisia ja fiiliksiä tulevan illan suhteen:)

Mitäs sanotte?

Vierailija

Hahah kiitti! :D Aateltiin tossa uo:n kanssa et laitan varmaan vaan nutturalle hiukset ajomatkaksi niin tulee jonkinlaiset kiharat ja paikanpäällä kihartelen niitä jos jää aikaa. Mitään muuta mulla ei ookkaan mietittynä, jotain mekkovaihtoehtoja oon kattellu yms. muttei mitään lukkoonlyötyä :)

-M

Vierailija

Oon myös menossa tonne kurssijuhlaan, ja mitä tiiän siitä on se et paremmat tiedot juhlast tulee myöhemmin, ja siel on kuulemma jotkut auttamassa hiuksien kanssa. Itse laitan vanhojen tanssimekon, ja se sopii sinne hyvin. Iltapukuki kuulemma käy, monet tutut on laittanu kans vanhojen tanssimekon. :) luultavast itte suoristan hiukset tai kiharran ne, en tee niille mitään liian fiinii kampausta. :D

Vierailija
Vierailija

Täällä kans yksi aveciksi lähdössä! Kaverin kanssa. Jännittää onkohan kaikki muut siellä pariskuntia..:D 

!! hahah joo muaki jännittää toi sama juttu :p

Mistä päi suomee tuutte?

Iidakatariina
Seuraa 
Liittynyt26.10.2015
Vierailija

Oi ihanaa vihdoin löysin keskustelun tästä aiheesta!!! Ite sain kutsun aveciks ihan pari päivää sitten joten pienessä stressissä ja paniikissa, mutta super innoissani oon tällä hetkelä juhlista!

Mekko asia just tässä nyt stressaa, eli onko teillä jo kaikki puvut ja muut systeemit mietittynä? Luin myös noita aijempia keskusteiluita ja heillä oli ryhmä chätti tehtynä. Pitäskö meijänkin tehä? Musta olis ainakin kiva vaihtaa kuulumisia ja fiiliksiä tulevan illan suhteen:)

Mitäs sanotte?

Olis kyllä kiva joku ryhmä tehdä niin helpompi jutella kuin tän cosmon keskustelun kautta :D oisko kik ryhmä kätevä? Ite en oo sitä kyllä ennen käyttäny :D mutta eikös siinä oo jotku nimimerkit minkä avulla lisätään niin ei tarvis puhelinnumeroa laittaa tänne näkyviin?

Ite tilasin just muutaman mekon niin jospa niistä joku olis hyvä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat