Raskaudenpelko kaikesta D: Apua kaipaan!!

Seuraa 
Liittynyt28.3.2015

Niin, eli olen vasta aloittanut poikakaverini kanssa seksin, mutta ei olla edetty vielä yhdyntään. Kuitenkin, minulla on ihan kamala raskaudenpelko ihan kaikesta mitä ollaan tehty. 

Kondomia ei olla käytetty koska yhdyntää ei olla harrastettu, mutta ehkäisystä on puhuttu ja molemmat ollaan hommattu kondomeja. Mies kuitenkin on hyväillyt klitoristani peniksellään ja istuin hänen päällään niin että penis oli alapäätäni vasten. Kuinka todennäköistä OIKEASTI tuollaisesta on tulla raskaaksi, kun mies ei lauennut tai käynyt sisälläni? 

Menkkani ovat epäsäännölliset vähäsen, voivat heittää esim jollain viikolla, ja stressin takia ovat ne joskus myöhästyneet. Viime kuussa minulla alkoi menkat 22.päivä, tässä kuussa ei siis ole ollut ja pitäisihän niiden tässä kuussa vielä kuitenkin tulla.. Tuntuu etten voi ajatella mitään muuta ja ihan kamala huoli tämän takia, haittaa elämää jo ja pelkään että tämän stressin takia menkat myöhästyy jolloin pelkään vain enemmän. 

Jos menkat alkoi mulla tuohon aikaan viime kuussa nii milloin vois olla järkevää tehä raskaustesti, jottai saisin mielenrauhan vai odottelenko rauhassa menkkoja? Ja siis miten todennäköistä on tulla tuollaisesta raskaaksi? Pelkään vaan ihan kauheesti että joku touhutippa onkin mun sisälle päässyt :D 

Kiitos ihan hirveesti jos joku vaivautuu kommentoimaan, ja ihan asiallisia vastauksia kaipaan! 

Kommentit (2)

SoulSister
Seuraa 
Liittynyt20.10.2015

En usko sinun olevan raskaana jos ette tosiaan ole yhdyntää harrastanut...sinuna vaan rentoutuisin ja odottelisin rauhassa menkkoja, koska se jatkuva ahdistus ja stressi siitä noh tuleeko ne nyt vai ei vaan pahentaa tilannetta ja tosiaan saattaa niitä menkkoja viivästyttää ja sitten tulee huolta olemattomasta.

Kiraaa
Seuraa 
Liittynyt28.3.2015

Ei olla, ihan tuohon jäi mitä ekassa viestissä kirjoitin. Jos menkkoja ei kuulu vähään aikaan niin teen raskaustestin ihan oman mielenrauhan kannalta :D Kiitos vastauksesta! 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat