Mistä haluaisit lukea seuraavaksi?

Kommentit (15)

Vierailija

olisi kiva lukea contourin ja highlighterin käytöstä kasvoilla. youtubesta löytyy paljon tietoa mutta suurimmaksi osaksi vain englanniksi. olisi siis kiva kuulla suomenkielinen yhteenveto paketti tästä!

Vierailija

Haluaisin lukea masennuksesta naisilla ja saada siihen hyviä terveellisiä vinkkejä miten se selätetään. Miten löytää itsetuntonsa ja ilon harmaasta mielstä. 

Vierailija

Minua kiinnostaisi kovasti vaikka artikkeli vaatteiden tuunauksesta, tai jotain askartele/tee itse joululahjoja, tai muuta pikku tuunailua ja puuhailua, kun tulossa nämä kylmät ja pimeät talvipäivätkin. Mitä kaikkea sitä voisi keksiä yksin kotosalla, tai kaverin/kaverien kanssa? Omatekemät kasvonaamiot, hiusnaamiot? Tee itse manikyyri? Askartele kynttilälyhdyt? Ehkä jotai jouluista lisäämään kaikkien joulutunnelmia. 

Vierailija

Haluaisin lukea Cosmopolitanista enemmän ruokaan liittyviä asioita. Esim. erilaiset smoothie- ja fruitieohjeet olisivat kivoja luettavia.

Haluaisin myöskin, että lehdessä olisi myös joitain ei-niin-iloisia tapahtumia kerrottuna, eikä pelkästään iloisia ja ihania asioita.

Vierailija

Olisi kiva jos lehdessä olisi jotain luonnonkihariin hiuksiin liittyvää, koska kiharoita pitää kuitenkin käsitellä eri tavalla kuin suoria. Olisi kiva nähdä esim. ideoita, miten luonnonkiharoista saa kivoja kampauksia vaikka pikkujouluihin tai jos voisitte suositella joitain kiharoille sopivia tuotteita.

Vierailija

Haluaisin lukea juttuja omaan kotiin muuttamisen jälkeen seuraavista haasteista, esim. kuinka selvitä siitä rahattomasta loppukuusta- tai välttää se kokonaan.

Vierailija

Joulu on tulossa joten olisi kiva lukea kivoja lahjavinkkejä esim. poikaystävälle! Tuntuu että tuon ikäiselle pojalle (18v) on niin vaikea keksiä mitään spesiaalia joululahjaa..

Vierailija

Olisi kiva lukea jouluaiheisia asioita, esimerkiksi joululahjavinkkejä, jouluaskareita tai muita vinkkejä vaikka talven ulkoilu/liikuntamahdollisuuksiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat