Poikaystävän instagram

Vierailija

Seurustelen ihanan poikaystävän kanssa mutta poikaystävän ig ahdistaa. Tai tarkemmin se ketä hän siellä seuraa. Hän seuraa monia hyvännäköisiä naisia ja entisiä säätöjään ja viimeisintä exääkin, jonka kanssa seurusteli n 2 vuotta. Tämä ahdistaa ihan hirveästi. Tunnen jatkuvasti hirveää alemmuudentunnetta ja kyylään näiden naisten uusia kuvia kokoajan. Pää hajoaa joka kerta kun nään että joku on lisännyt kauniin tai paljastavan kuvan tai etenkin jos hänen eksänsä on lisännyt kuvan ja tiedän että poikaystäväni varmasti näkee ne.. poikaystäväni kyllä tietää miten mustasukkainen olen ja että nämä naiset ahdistaa minua, eksän seuraamisestakin olen vihjaillut monta kertaa mutta hän ei silti poista niitä. En halua pakottaakkaan mutta oma huono itsetuntoni ei vain kestä tätä enää. Vertaan itseäni hänen eksän kuviin ja mietin onko hän poikaystäväni mielestä paremman näköinen.. auttakaa mitä teen ennenkuin sekoan täysin :/ onko muilla samanlaisia kokemuksia..vai olenko ainoa hullu hysteerinen mustis.. :(((

Kommentit (4)

Vierailija

Hey no worries. Oli itellä ihan sama juttu ennen, en tykänny yhtään että poikaystävä seuras eksäänsä ja entisiä säätöjä yms, ja olen aika mustasukkainen myös. Mutta mietin sitten asiaa omalta kannalta, että itekin seuraan samalla tavalla, ja olis oikeeastaan aika lapsellista lopettaa kaikkien vanhojen juttujen seuraaminen vaan sen takia että alko seurusteleen. Enää ei haittaa ketä se instas seuraa, enkä kyylää enää sen eksien yms kuvia, se kannattaa lopettaa kyllä heti. Mieti silleen että sä olet kuitenkin sen nykynen, siihen on syy että ne muut on eksiä tai jäi vaan säädöiks. Älä pilaa juttua mustasukkasuudella, se ei ole sen arvosta. :) 

Empaattisin terkuin entinen hullu mustis kans :D

LM

Kysymys tässäkään ei ole poikaystävästä vaan naisen omasta huonosta itsetunnosta. Jos on tunne ettei ole tarpeeksi hyvä niin mikä estää menemästä kuntosalille ja laittamaan kroppaa kuntoon, että on siihen tyytyväinen?!? Hyödyllisempää tehdä asialle jotain kun vain valittaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat