Kavereita pk-seudulta

Seuraa 
Liittynyt13.10.2015

Hei,

Oon 21-vuotias nainen Helsingistä. Etsin itselleni kavereita, joiden kanssa käydä juhlimassa tai muuten vaan hengailla/rupatella. Tällähetkellä on ihania ystäviä ympärillä mutta haluaisin tutustua lisää uusiin ihmisiin, joilla olisi samoja kiinnostuksen kohteita.

Muutin Helsinkiin reilu pari kuukautta sitten. Pidän shoppailusta, matkustelusta ja juhlimisesta. Lisäksi olen alkanut kiinnostua yhä enemmän meikeistä ja muodista. Eläimet ovat myös lähellä sydäntäni.

Laita mulle mailia ni rupatellaan. Mietin myös jos ois tarpeeks kiinnostuneita et järkättäis vaikka joku yhteinen tapaaminen. Voitais mennä vaikka syömään ja siitä mahdollisesti jatkaa juhlimaan jonnekin. Voishan sitä keksii muutakin yhteistä tekemistä esim. mennä keilaamaan. :) 

sähköposti: jjonnaerika@gmail.com

- Jonna

Kommentit (4)

Vierailija

Mooi! Jos kiinnostaa tutustua niin voi laitella viestiä. Olen 22-vuotias nainen Helsingistä. Etsin kavereita joiden kanssa voi käydä juhlimassa, shoppailemassa, leffassa, ulkoilemassa tms. Harrastan kuntosalilla käymistä ja aloitan ehkä tanssin. Tällä hetkellä olen töissä arkisin iltavuoroissa , joten päivät ovat vapaata ja viikonloput.  Tässä sähköposti jos joku haluu tutustua!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat