Miksi mies ei tee aloitetta ?

Seuraa 
Liittynyt24.10.2013

Mulla on ongelma. Meillä on ongelma.

Olen parisen vuotta seurustellut nykyisen mieheni kanssa, asumme yhdessä ja kaikki on oikeastaan hyvin. Seksikin on hyvää, itseasiassa parempaa kuin yhdessäkään edellisessä suhteessa. Mies on oli alkuun hieman ujo ja hannaili aloitteen tekemistä seksiin. Luulisi että asia olisi kahden vuoden aikana muuttunut mutta ei..

On hyvin turhauttavaa olla suhteessa se ainut joka AINA tekee aloitteen seksiin. Mulle seksi on hyvin tärkeetä parisuhteessa. Mies kyllä tekee ja haluaa muuten aina kun ryhdytään, mutta se on aina mun aloitteesta ? 

Sitä joskus tulee torjutuksi ja se tunne on hyvin inhottava. Mä tykkään piristää miestä viesteillä ja kuvilla, mutta mieheltä ei oikeen vastakaikua saa. Koitan vihjailla ja joskus kysyä suoraan joko pannaan. 

Hetki sitten oli noin kahden KUUKAUDEN tauko seksistä kokonaan. En yrittänyt tehdä aloitetta koska turhauduin mieheen joka ei tullut yhtään vastaan. Eli jos mä en aloita, ei seksiä ole ollenkaan ? 

Olemme puhuneet asiasta ja olen kysynyt miksi mies ei innostu viesteistäni tai  kuvistani tai kehu niitä, johon hän vastaa ettei osaa olla mitenkään pervosti. Enhän mä mitään älyttömän pervoa tarkotakaan ? Olisi vaan mukava kuulla kehuja ja nähdä innostusta kun panostan itseni huolehtimiseen, alusvaatteisiin ja muihin piristyksiin.

Vaikka mies aina väittää keskusteluissa muuta, niin välillä tuntuu että enkö mä olekaan seksikäs, kaunis, haluttava ? Vaikks kuinka yritän panostaa.

Seksi on parasta, varsinkin tässä suhteessa kun mies todella osaa asiansa. Mutta miksi hän ei osoita sitä että haluaa mua ja panostaisin tähän yhtälailla kun mä panostan.. :'(

Onko kenelläkään ollut samantapaisia ongelmia suhteessa ? 

Kommentit (2)

hannu
Seuraa 
Liittynyt27.7.2015

Itse kuulun tuohon miestyyppiin mutta en pysty vastaamaan kuin omasta puolestani.

En tee aloitetta seksin suhteen koska minulle itselleni suhde on niin kovi kovinpaljon muutakin ko seksi itse asiassa seksi on suhteessa vain hyvin pienessä sivu osassa.Toista ihmistä voi rakastaa ilan että sitä koko ajan hokee.Toisen ihmisen läheisyydestä voi nauttia ilman että koko ajan kehuu tai kertoo miten ihana toinen on.Olen huomannut että tämä tuottaa ongelmia joillekin naisille.Itse olen sitämieltä että suhde jokaperustuu vain ja ainoastaan hyvään seksiin on henkisesti kuollut suhde.En tiedä oliko tästä mitään apua mutta onpahan yhden miehen näkökulma asiaan.Teidän tapauksessanne voi olla että mies ei vain halua painostaa eli elää sinun ehdoillasi kunnioittaen sinua ja päätöksiäsi tahtomatta painostaa tai ahdistella sen  kummemmin.Onnea kuitenkin suhteeseen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat