Musta hiusväri pois, vinkkejä kaivataan!

Seuraa 
Liittynyt28.3.2015

Eli joo olen monta vuotta värjänny mustalla hiusvärillä, ja nyt haluisin päästä siitä eroon koska oon kyllästyny järkkyyn juurikasvuun, oma hiusväri ku on se maantien värinen. Tiiättehän, näyttää kaljulta :D 
Värinpoistoo en yksinkertasesti uskalla tehhä, hiukseni ei oo kovin paksut ja pelkään että värinpoisto vahingoittais niitä liikaa. 
No sitte aattelin että jos pikkuhiljaa vaihtasin vaaleempaan hiusväriin, ja värjäsin astetta vaaleemmalla mustasta, siis tositosi tummanruskeella mut se haaleni muutamassa päivässä?? :O Ihan kestoväri siis oli. 
Pliis onko mitään keinoja saada tää musta hiusväri pois? >.< Ja mulla ei oo varaa missään kampaajalla oikein käydä, ku on sikamaisen kallista :D 
Voiko olla että ekan kerran ku jollain "uudella" hiusvärillä värjää nii se ei oikeen pysy tai on tosi haalee? Itellä tää ny näyttää sellaselta kolmen viikon juurikasvulta kun värjäyksestä ei oo ku alle viikko.. Kaikki vinkit kehiin kiitti :)

Kommentit (1)

Vierailija

Suosittelen käymään parturilla ja ottamaan raitoja tai yksinkertaisesti kestää se juurikasvu. Muita vaihtoja voisi olla esim, se että värjäät mustalla poiskuluvalla värillä usein, laittamalla juurikasvuun tarkoitettua (lähtee pesussa) väripuuteria. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat