Liian aikaista lapselle?

Seuraa 
Liittynyt21.9.2015

Olen 24 vuotias nainen ja olemme seurustelleet mieheni kanssa vuoden. Olemme kihloissa, oma asunto, molemmat työssäkäyviä ihmisiä, joten onko liian aikaista tehdä lapsi? Tai onko tyhmää ajatella että ensin tekee lapsen ja sitten lähtee myöhemmin opiskeleeman ja tekemään uraa?

Kommentit (3)

Hensku96
Seuraa 
Liittynyt21.1.2015

Mun mielestä siinä ei oo mitään väärä. Jos te haluatte lapsen niin antakaa mennä :)

Opiskella ehtii myöhemminki vaikka onkin lapsi/lapsia.

Itse olen 19v työtön ja haluisin lapsen mutta ei tule onnistumaan vielä moneen vuoteen kun poikaystäväni ei osaa huolehtia raha-asioistaan niin että saisi rahaa säästöön... 

Oikein paljon tsemppiä teille minkä päätöksen nyt teettekään:)

käyttäjä-4907
Seuraa 
Liittynyt30.9.2015

Mietin itse samaa. Milloin on valmis? Itse tosin avoliitossa, molemmilla vakkari työt sekä oma asunto. Välillä tuntuu, että nyt haluan, mut sitten taas mistä kaikesta luopuu? Vai luopuuko mistään - voiko elämä jatkua sellainaan, pääseekö vielä ulkomaille reissaamaan? Tietenkin kaikki muuttuu, mutta asenne ratkaisee.. Kai? 

-lalluu
Seuraa 
Liittynyt13.12.2011

Itsekin olen haaveillut lapsesta jo kauan, mutta tiedän ettei ole vielä sen aika. Olemme poikaystäväni kanssa molemmat työttömiä opiskelijoita ja kyllähän se on niin, että jonkin verran on sitä rahaa oltava säästössä ja säännölliset tulot jotta pystyy elättämään itsensä ja lapsensa.

Pitää myös varautua siihen, että kaikki ei menekään suunnitelmien mukaan. Jos lapsi sairastuukin, kestääkö sen itse?  

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat