Poikaystävä ei hyväksy eroa

Seuraa 
Liittynyt11.9.2015

Olen itse 17 ja poikaystäväni on 20. Olemme seurustelleet noin 2,5 vuotta. Monien vaikeiden vaiheiden kautta olen tullut siihen tulokseen, etten enää halua jatkaa suhdetta.

Viikko sitten päätin kertoa hänelle ajatuksistani: erityisesti siitä, etten halua enää jatkaa yhdessä. Poikaystävä kuitenkin ohitti eropuheeni täysin ja käänsi tilanteen riidaksi, jossa kävi läpi kaikki viat, mitä minusta löytyy. Lopuksi ilmoitti painuvansa vittuun. Todettuani mene vaan, hän alkoi epäröidä ja jäi luokseni yöksi.

Kynnys puhua asiasta hänelle oli suuri. Hänen luonteensa on hyvin kiivas, kun taas itse olen rauhaa rakastava ihminen. Tuntui pahalta, ettei sydäntä painavaa asiaa otettu huomioon käytännössä lainkaan. Annoin asian olla, vaikka tilanne ahdisti. Jatkoimme seuraavana päivänä kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Poikakaveri ei ole arkisin täällä. Viikolla päätin, että kirjoitan hänelle mustaa valkoisella. Mikään ei voi jäädä epäselväksi. Laitoin viestin, jossa kerroin että on parempi jatkaa vain ystävinä. Kerroin myös, että olen päätöksestäni varma.

Vastaukseksi sain ''Kulta ei mä en suostu tähän''. Lisäksi monta viestiä, joihin oli kirjoitettu yhteisiä muistoja yhteiseltä ajalta. Epätoivo valtasi minut jälleen. Samana iltana hän tuli erikoisluvin luokseni. Keskustellessamme tivasi, miksen edes yritä enää. Yritin selittää, ettei ole enää oikeanlaisia tunteita ja täten myöskään halua yrittää jatkaa. Ennen kuin lähdin kotiin, hän antoi minulle kukkakimpun ja suklaata, mikä ei ole hänelle ihan tavanomaista. Hieno ele, mutta tuntui pahalta ottaa ne vastaan. Lopuksi hän halasi ja itkien totesi, että olemme aina ennenkin riidat saatu selvitettyä. Hän haluaa uskotella sekä itselleen että minulle tämän olevan vain paha riita.

Haluaisin saada ratkaistua tapahtumat fiksusti, sillä tiedän hänellä olevan suuria tunteita itseäni kohtaan.

Jos jollain on edes hieman samankaltaisia kokemuksia, kertokaa miten saitte asian lopulta ratkeamaan.. undecided

Yritin kertoa tilanteesta melko tiivistetysti, joten kysykää jos jokin jäi mietityttämään :-)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat