Uusia kavereita Kuopiosta!

Vierailija

Moikka!
Etsin uusia ystäviä/tuttavuuksia Kuopiosta. Olen 22- vuotias nainen, muutaman vuoden jo Kuopiossa asustellut, mutta ikinä uusia tuttuja ei voi ole liikaa! Opiskelujen parissa vietän suurimman osan päivistäni, mutta vapaa-aikaan kuuluu mm. vähän tanssia, paljon musiikin kuuntelua, sopivasti kirppiksillä käymistä ja shoppailua, yöelämässä kiertelyä, kahvittelua, elokuvien katselua... Kiva olisi saada vaikka pieni kahvitteluporukka kasaan, lenkkiseuraa tai muuten vaan uusia tuttuja tätä kautta

Kommentit (2)

Vierailija

Moikka!

Olen 23 vuotias nainen ja olen juuri pari viikkoa sitten muuttanut tänne Kuopioon opiskelujen perässä. Kaupunki on minulle uusi enkä tunne täältä vielä luokkakavereiden lisäksi muita, joten olisi kiva tavata ja tutustua uusiin ihmisiin. Opiskelujen parissa sitä aikaa kuluu minullakin, mutta vapaa-ajalla tykkään katsella leffoja ja sarjoja, shoppailla, liikkua, surffailla netissä, kuunnella musiikkia...yöelämmässikin olisi kiva silloin tällöin käydä pyörähtämässä :) Minulla on myös koira, jonka kanssa lenkkeilessä ja touhuilessa vietän aikaa vapaa-ajalla.

Vierailija
Vierailija

Moikka!

Olen 23 vuotias nainen ja olen juuri pari viikkoa sitten muuttanut tänne Kuopioon opiskelujen perässä. Kaupunki on minulle uusi enkä tunne täältä vielä luokkakavereiden lisäksi muita, joten olisi kiva tavata ja tutustua uusiin ihmisiin. Opiskelujen parissa sitä aikaa kuluu minullakin, mutta vapaa-ajalla tykkään katsella leffoja ja sarjoja, shoppailla, liikkua, surffailla netissä, kuunnella musiikkia...yöelämmässikin olisi kiva silloin tällöin käydä pyörähtämässä :) Minulla on myös koira, jonka kanssa lenkkeilessä ja touhuilessa vietän aikaa vapaa-ajalla.

Heei, no kirjoittele ihmeessä lisää mulle spostiin (keskustelun aloittaja täällä siis hei:D) jennamkh@gmail.com!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat