Uusia tuttavuuksia PKS

Vierailija

Heivaan!

Ajattelin laittaa tänne ilmoitusta, jos vaikka täältä löytyisi samanhenkisiä ihmisiä ajanviettoon.

Itse olen tämän vuoden loppupuolella 21 vuotta täyttävä tyttö. Perusarkeen kuuluu opiskelu ja töissä käyminen, mikä on nyt alkanut kyllästyttää. Tällä hetkellä tuntuu, että kaikki kaverit ovat levittäytyneet ympäri Suomea opiskelun ja työ takia ja kaikki ovat kiireisiä, joten heitäkin näkee entistä harvemmin.

Olen huumorintajuinen ja puhelias ja saatan hyvin lähteä lyhyelläkin varoitusajalla erilaisiin aktiviteetteihin kun joku kysyy (jos vaan opiskelijabudjetti siihen venyy). Pidän terveellisistä (mutta ei liian terveellisistä) elämäntavoista ja kovasti olen itseäni yrittänyt saada käymään säännöllisemmin salilla, ehkä joku salikaveri voisi siihenkin auttaa.. Tykkään käydä juhlimassa silloin tällöin, alkoholinjuontiakin pyrkinyt vähentämään kylläkin.

Asuinpaikallasi ei ole väliä, itse asun Helsingissä. Jos olet muuttanut opiskelusi takia tännepäin, etkä tunne paikkaa tai paikallisia hyvin niin ihan mielelläni voin auttaa sinua sopeutumaan tänne :)

Jos tunnet että voisimme tulla juttuun, olet huumorintajuinen ja positiivinen tyyppi niin laita viestiä: el_pa1@outlook.com.

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat