Kokemattomuus nolottaa

Seuraa 
Liittynyt28.3.2015

Olen 19-vuotias tyttö, ja seurustelen itseäni vanhemman miehen kanssa. Hän ei ole koskaan maininnut aiemmista suhteistaan mutta oletan että hänen ikäisellään on voinut olla useampiakin suhteita ja varmasti on kokenut. Itse en ollut edes pussannut aiemmin ketään, ja jostain syystä kokemattomuuteni nolottaa aivan hillittömästi. Mies ei ole koskaan painostanut mihinkään ja edennyt hyvin rauhallisesti (pussailua pitemmälle ei ole menty). Olen sanonut etten ole aiemmin ollut kenenkään kanssa ja varmaan hän on arvannut että olenkin aivan kokematon. Luultavasti seksi alkaa pian kuitenkin olla ajankohtaista, ja tunnenkin siihen olevani muuten valmis mutta tuntuu että juurikin se jarruttaa minua että epäilen suunnilleen purskahtavani itkuun häpeästä sängyssä kun en osaa yhtään mitään. Pelkään että mies vertaa minua entisiinsä. Onko kellään ollut vastaavaa ja mitä voisin tehdä että saisin tällaisen tunteen pois? Ymmärrän että jostainhan se on lähdettävä eikä kukaan ole seppä syntyessään, mutta tässä tilanteessa kuitenkin nolottaa olla se kokematon. Jos näin yleistetään niin haittaako miehiä jos nainen on neitsyt? 

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat