Kihlattuni lähti kotoa ja muuttui kylmäksi

Vierailija

Moi. Kirjoitan tänne, jotta saan ulkopuolisten näkökulmaa ongelmaani. Eli tilanne on tää: Muutin keväällä maaliskuussa poikaystäväni asuntoon lähes vuoden seurustelun jälkeen. Pakettiin kuuluu myös poikaystävän koira. Ollaan aina puhuttu siitä, että mennään kihloihin ja hyvin samanlaiset tulevaisuuden suunnitelmat meillä on ollut. Poikaystäväni kosikin minua kesäkuun alussa ja sanoi, että haluaa olla ikuisesti kanssani. Seksi sujui, oltiin onnellsia ja arki sujui mukavasti omalla painollaan. Pari viikkoa sitten mies oli aika väsynyt ja tiuskittiin toisillemme hieman normaalia enemmän. Yleensä minä tiuskin, mutta nyt hän vuorostaan. Oltiin viikonloppu ihan normisti, kunnes sunnuntaina hän sanoi, ettei halua sopia riitaamme, eikä enää jaksa. Pyysin häntä vaan pyytämään anteeksi ilkeitä sanojaan. Sanoi, ettei tämä ole ero, mutta että pari päivää erossa tekee hyvää ja sitten hän tulee takaisin ja jutellaan. Hän jätti koiran minulle ja kylmästi lähti. Siitä eteenpäin viesteihin on vastannut todella tylysti, soittanut joskus jos on ollut pakko, tiuskinut puhelimessa ja aina lyönyt luurin korvaan kun olen yrittänyt kysyä millon tulee kotiin. Tätä on jatkunut jo siis 2,5 viikkoa. Hän tietää että mulla on loma ja voitais tehä jotain kivaa kuten on puhuttu aikaisemmin, mutta kukaan ei saa häneen kontaktia syvällisemmin. Hän on sellainen mies, että on ollut aikaisemmin pitkässä suhteessa jossa nainen petti häntä useasti. Itsetunto hajosi tietysti, mutta ollaan yhdessä tuo asia käsitelty. Hän on aina mulle sanonut kuinka olen se oikea ja kuinka haluaa perheen jossain vaiheessa. Hän myös sanoi, ettei koskaan tule satuttamaan tai jättämään mua vaan haluaa olla kanssani ikuisesti... Sain tietää mieheni työkaverin exmieheltä, että mieheni ja tämä töissä oleva nainen ovat viestitelleet paljon ja tämä pariskunta olikin päätynyt eroon. Mitään viestittelyn merkkejä en ole kuitenkaan huomannut, enkä usko, että petetty mies pystyy pettämään ketään.

Noh kaipailenkin jotakin vinkkejä, onko kellään olllut samanlaista tilannetta? Kun mä rakastan mun miestä suunnattomasti ja koskaan ei olla näin pitkään erossa oltu. Se, että hän ei luultavasti juttele edes kavereilleen on tosi paha juttu. Hän on jotenkin sekoamassa, tekee vain töitä hirveitä määriä kerrallaan ja nukkuu välissä ja taas töihin. Hän on lukossa. Miten tässä tilanteessa voi toimia tai häntä auttaa?

MÄ oon päättänyt hoitaa hänen koiransa ja viettää lomaani normaalisti. En pidä häneen yhteyttä, mutta olen tehnyt hänelle selväksi, että tää asia pitää käsitellä ja olen hänen tukenaan jos jotain pahaa on sattunut. 

Toivottavasti edes joku jotakin kommentoisi, kiitos :)

Kommentit (1)

Vierailija

Ensimmäisenä tuli mieleen, että hän pettää sinua. En kuitenkaan ole varma, onko asia niin, koska hän on ollut petetty entisissä suhteissaan... Toisena ajatuksena minulla on se, joka sinullakin on mielessä: hänellä on jostain syystä paha olo, jonka hän purkaa sinuun. Neuvoisin sinua olemaan kuten tähänkin asti: anna hänelle omaa aikaa ja tilaa. Eihän tuo kypsää käytöstä ole aikuiselta ihmiseltä, mutten näe muutakaan vaihtoehtoa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat