Turkulaiset sekä lähistöt!! FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Aloita uusi keskustelu Tallennetut Yleinen keskustelu Suhteet ja seksi Body Love Muoti Kauneus käyttäjä-4780 Seuraa Liittynyt29.8.2015 klo 17:48 | 29.8.2015 Hei! Jos olet kiinnostunut saamaan rakennekynnet halpaan hintaan niin lähetä mulle viestii sähköpostissa! > albe_riita@hotmail.com Pyytäkää sitten vaikka myös kuvia mun tekemisistä kynsistä tai jos haluatte tietää enemmän infoa hinnasta yms. :) Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös1 alas1 Kommentit (0) Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank
Kaupallinen yhteistyö: Mastercard Kaupallinen yhteistyö: Mastercard Suosikkibloggarin testissä digitaalinen maksupalvelu: ”Hei hei maksusähläys!”
Hei! Jos olet kiinnostunut saamaan rakennekynnet halpaan hintaan niin lähetä mulle viestii sähköpostissa! > albe_riita@hotmail.com
Pyytäkää sitten vaikka myös kuvia mun tekemisistä kynsistä tai jos haluatte tietää enemmän infoa hinnasta yms. :)