Ystäviä Oulusta

Vierailija

Moikka!

Todella pitkästä aikaa tätä palstaa selattuani huomasin, että täällähän haetaan jatkuvasti kavereita Oulusta.
Olen itse asunut nyt muutaman vuoden Oulussa ja joskus vuosia sitten perustettiin tähän tarkoitukseen Facebookiin suljettu ryhmä, missä tutustuminen ja jutustelu ja tapaamisten sopiminen on helppoa. Nyt kuitenkin tuosta ryhmästä valtaosa on muuttanut muualle opiskelemaan yms., emmekä tuolla porukalla ole enää olleet käytännössä missään yhteyksissä aikoihin. 

Ovatko muut luoneet tällaisia ryhmiä facebookiin? Tai olisiko tällaiseen kiinnostusta? 

Olen itse 22-vuotias, alunperin pääkaupunkiseudulta kotoisin oleva nainen. Muutin Ouluun muutama vuosi sitten töiden ja poikaystävän perässä. Uusia tuttavuuksia, kavereita ja ystäviä ei voi koskaan olla liikaa. Minusta saa seuraa esimerkiksi isommallakin porukalla shoppailemaan, lenkkeilemään koirien kanssa tai ilman, baareissa käyn harvakseltaan, mutta toki muutamalla voi käydä silloin tällöin!

Laittakaahan viestiä alle, mikäli kaipaatte uusia kavereita tai teillä on jo kasassa ryhmä, mihin voisi liittyä! :)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat