Liian märkä vai liian löysä vai kenties molempia...

Seuraa 
Liittynyt5.8.2015

Hei. 

Minua vaivaa eräs asia joihin toivoisin saavani asiallisia vastauksia.

Olen 18v nuori nainen ja olen seurustellut poikaystäväni kanssa noin kaksi vuotta. Hän on ensimmäinen seksikumppanini. Ihmettelin jo meidän ekalla kerralla, kun se ei sattunut eikä oikeastaan tuntunut miltään. Silloin mietin vain että sehän on vain hyvä asia ja ajattelin että siirtyessäni e-pillereihin seksi alkaa tuntua hyvältä. 

Mutta siitä huolimatta en nauti seksistä 100%. Poikaystävälläni on kuitenkin omasta mielestäni keskiverto penis joten ei pitäisi siitäkään johtua. Mutta omasta mielestäni ongelma on se että kostun todella helposti. Ja se vie tuntoa pois. Ja olen huomannut myös että kumppanini suosii asentoja jossa tunnun tiukemmalta. Voiko tähän liialliseen kosteuteen olla mitään apua? Olen yrittänyt jopa pyyhkiä sitä seksin aikana kuivemmaksi, mutta eihän se auta kun hetkeksi.

Tämä on oikeasti hermoja raastavaa. Mutta nyt olen myös ruvennut epäilemään olenko myös löysä. Koska esim. En tunne puristusta yhdellä sormella, hennon puristuksen kahdella. Eli voiko pahempaa olla kuin löysä ja märkä... Haluaisin kysyä teidän mielipiteitä ja onko teillä kenties ollut samoja kokemuksia. Pitäisikö minun kenties alkaa treenaamaan lantiopohjanlihaksia? Tämä on nimittäin todella inhottavaa ja vie itsetuntoani alaspäin.

Kaikki neuvot ovat tervetulleita. Kiitos!

Kommentit (3)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat