Kavereita Joensuusta!

Vierailija

Olen 22-vuotias nuori nainen ja pian muuttamassa joensuuhun! Olis tosi kiva saada uusia kavereita joiden kaa vois viettää aikaa :) Tykkään muodista, matkustelusta, baareilusta, tyttöjenilloista, lenkkeilystä jne! Itse olen huumorintajuinen, positiivinen ja avoin luonteeltani, huippuu ois löytää samanhenkisiä kavereita :)

Kommentit (3)

Vierailija

Heippa! Täällä olis toinen 22 vuotias, -92 syntynyt nuori nainen, olen juuri muuttanut Joensuuhun ja olisi myös mukava löytää uusia kavereita. :) Miekii olen avoin uusille tuttavuuksille ja positiivinen sekä hyväntuulinen! Tykkään kans shoppailla, käydä ulkona baareissa ja viettää tyttöjeniltoja. Harrastuksiin kuuluu kans lenkkeily ja treenailu. :) Olisi tosi mukava tavata uusia ihmisiä!

Vierailija
Vierailija

Heippa! Täällä olis toinen 22 vuotias, -92 syntynyt nuori nainen, olen juuri muuttanut Joensuuhun ja olisi myös mukava löytää uusia kavereita. :) Miekii olen avoin uusille tuttavuuksille ja positiivinen sekä hyväntuulinen! Tykkään kans shoppailla, käydä ulkona baareissa ja viettää tyttöjeniltoja. Harrastuksiin kuuluu kans lenkkeily ja treenailu. :) Olisi tosi mukava tavata uusia ihmisiä!

Kiva! Olisko sulla antaa vaikka s-postia jossa vois jutella ja tutustua aluksi? :) -ap

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Kiva! Olisko sulla antaa vaikka s-postia jossa vois jutella ja tutustua aluksi? :) -ap

Joo, tuire.elinak@gmail.com - Tuohon osoitteeseen saa laittaa viestiä. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat