Inspiroiva ryhmä jännittäjille

Vierailija

Onko täällä samanhenkisiä ihmisiä jotka jännittää sosiaalisissa tilanteissa? Musta ois kiva jos ois ryhmä jossa voisi keskustella näistä asioista. Olis jopa kiva tavata kasvotusten niiden kanssa joilla on samanlaisia kokemuksia.

Oon lukenu aina sillon tällöin suomi24:sta toisten jännittäjien tarinoita, mutta siellä on liikaa kommentteja jotka on täysin asiattomia. Niin sen takia ois kiva että olis ryhmä jonka kautta oikeasti voisi saada apua, tukea ja motivaatio miten vois elää paremmin vaikka onkin jännittämistä.

Kommentit (5)

Vierailija

Mua kiinnostaisi tutustua muihin jännittäjiin! Mistä päin sä olet? Ja olisko sulla vaikka jotain s-postia antaa? :) Mä olen 23 vuotias nuori nainen Helsingistä.

Vierailija

Itseä jännitti mennä saille ekaa kertaa. Poikaystävän kanssa menin, hän on käynyt jo useamman vuoden. Meinasin että en mene ollenkaan ja jään pukkariin/ meen autoon takasin tai jotain. VIeläkin välillä ahdistaa olla sielä yksin, tuntuu että mokaan ja saan naurut niskaan, tai outoja katseita. Yleensäkin kaikki mahdolliset ison osittain/kokonaan tuntemattoman porukan nähden jännittää. Ellei oikeastaan pelota jopa. Itsensä nolaaminen jännittää tuttujenkin ihmisten seurassa. 

Vierailija

Kuulostaa täysin tutulta. Mua just pelottaa, että ihmiset kattoo ja ajattelee että oon ihan outo. Eniten mua jännittää töissä työkavereiden kanssa oleminen. Oman tiimin kanssa töissä olen kuitenkin rento koska ne tuntee mut ja mä tunnen ne ja osaan siksi olla täysin oma itteni niiden kanssa. Myös pari muuta joiden kanssa oon jutellu enemmän niin voi olla niiden kanssa rennosti. Mutta kaikkien muiden kanssa jännitän ja en ole yhtään oma itseni.

Mulla on isona ongelmana se, että ajattelen paljon mitä ihmiset ajattelee musta ja se vie tosi paljon aikaa ja energiaa.

Voisitko ajatella, että siellä salilla on varmasti muitakin jotka ajattelee samalla tavalla kuin sinä? Et ole varmasti ainut joka jännittää/pelkää että mokaa. Kaikki ihmiset ajattelee aina välillä mitä toiset ajattelee niistä.

Ehkä kannattaa vaan oppia hyväksymään jännittäminen sellaisena kuin se on. Tätä tekniikkaa oon kokeillu aikasemmin ja se toimi tosi hyvin. Koska jos vastustaa jotain tosi kovin niin ei se yleensä siitä helpotu vaan pahentuu.

Tsemppiä. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat