Ystäviä Tampereelta? :)

Vierailija

Olen 26 -vuotias nainen ja vailla ystävää shoppailu/harrastus/baari/yms vapaa-ajan juttuihin. Olen eronnut ja koska lähes kaikki kaverit seurustelee, ei heistä oikeen saa enää seuraa käytännössä mihinkään :D Tekis mieli tehdä vaikka mitä, mutta ystävä puuttuu. 

Olen huumorintajuinen ja muutenkin mukava ja iloinen tyyppi! Päivät olen työssä toimistolla ja iltaisin käyn salilla ja lenkillä. Taloudessa asuu myös koira. Rakastan kaikkia muoti- ja kauneudenhoitoon liittyviä juttuja. Jos olet suurinpiirtein saman ikänen ja samanhenkinen, laitappa viestiä tulemaan! :)

aadakisa@gmail.com

Kommentit (3)

Vierailija

Hihi uskaltaako sulle laittaa viestiä kun ikää on vasta 22v! Samat kiinnostuksen kohteet ja koira täälläkin ;) Toimistohommissa myöskin tällänen sosiaalinen naikkonen :D

Vierailija

moikka! Täällä kirjoittelee tuleva Tamperelainen tyttö :) Etsin uusia ystäviä uudesta kaupungista. Laittelin viestiä keskustelun aloittajalle, mutta muutkin saavat laittaa viestiä. Olen 24-vuotias liikuntaa,tyttöjen iltoja,matkustelua ja shoppailua rakastava henkilö.

Ansku990@gmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat