Miesystäväni käyttää steroideja?!

Vierailija

Pahoittelut kirjoitusvirheistä kirjoitin äkkiä puhelimella. Olemme seurustelleet jo jonkin aikaa. Miesystäväni käy siis salilla paljon harrastusmielessä ja pelaa jääkiekko ym. Hänellä on nyt revennyt lihaksia ja hän on olisi halunnut mennä ens kuussa yhtiin painonnosto kilpailuihin,mutta on ollut todella huonolla fiiliksellä kun ei pääsekkään,koska lihakset ovay revenneet. No eilen illalla hän oli yhtäkkiä lähössä toiselle paikkakunnalle käymään kaverillaan,joka on käynyt saksassa ja on siis tälläinen fitnesstyypi. Näin heidän viestejään,kun mies tekstasi ja ei tiedä,että näin kyseisiä viestejä. Viesteissä puhuttiin, että hän maksaa satoja euroja silloin ja silloin ja voisi huomenna tulla hakemaan NE. Hän yhtäkkiä otti kilpailujen aikataulutkin puhelimeen ylös. Ja tosiaan hän on treenannut koko vuoden kyseisiä kilpailuja varten ja nyt lihaksien takia ei ole voinut treenata. Olen kauhuissani. Miten saisin miehen kertomaan minulle tai nalkkiin edes minulle,että hän käyttää nyt steroideja et pääsee kilpailuihin? Olen ihan hämmilläni ja järkyttynyt tästä asiasta.. Ja siis näin viesteissä lukevan että puhuttiin tre:estä  ja kappalemääristä yms

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat