Kavereita Turusta

Vierailija

Hei!  21 vuotias tyttö kaipailee uusia kavereita turun alueelta. Olisi kiva perustaa kaveri porukka jonka kanssa voisi tehdä kaikenlaista tai yksikin uusi kaveri riittäisi.

Löytyykö täältä muita seuraa vailla olevia 18-25v tyttöjä/naisia

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija
Vierailija

Hei!  21 vuotias tyttö kaipailee uusia kavereita turun alueelta. Olisi kiva perustaa kaveri porukka jonka kanssa voisi tehdä kaikenlaista tai yksikin uusi kaveri riittäisi.

Löytyykö täältä muita seuraa vailla olevia 18-25v tyttöjä/naisia

Täällä 19v tyttö turun läheltä kiinnostunut!

Vierailija

Moikka!

Vieläki löytyis tämmönen 20v. tyttö turusta, joka on jo ehkä vähän myöhässä tästä keskustelusta, mutta ajattelin silti koittaa onneani, jos joku sattuisi vielä täällä käväisemään :) Kiva olisi siis saada uusia tuttavuuksia ja seuraa :) Ja voisin mielelläni tulla mukaan tohon WA ryhmään vielä, jos sellanen on :)

Vierailija

HEYYY,

Mulla kans sama homma, vähä myöhässä :D Mäki kaipaisin seuraa, muutin tos hetki sitte Loimaalle ja täält en tunne ketään, Turussa pari tuttuu mut ois kiva jos sais enemmän tuttavuuksia, olo käy tääl niin erakoituneeks :(

Vierailija

Moikka, jos viel käväset täällä niin sattuiks sulla oleen s-postii tai ooks tuol kik(issä) Jotenki sais suhu yhteyttä ehkä? :) 

Vierailija

HEYYY,

Mulla kans sama homma, vähä myöhässä :D Mäki kaipaisin seuraa, muutin tos hetki sitte Loimaalle ja täält en tunne ketään, Turussa pari tuttuu mut ois kiva jos sais enemmän tuttavuuksia, olo käy tääl niin erakoituneeks :(

tiiiiina

Ite kaipaisin kanssa seuraa turussa! :) oon aivan erakoitunut eron jälkeen ja kavereita ihan liian vähän.. oliko jollain jotain yhteydenotto suunnitelmaa vai miten ootte tehnyt? Tai kaipaako kukaan enää kavereita täällä..? :D

Fanny

Jes, täällä kans yksi vähän yksinäinen uusi Turkulainen:D onko ryhmä jo pystyssä, saisko jonkun tyttösen yhteystiedot niin voisi ottaa yhteyttä?:)

Vierailija

Mäkin oon suht uusi turkulainen 18v nuori nainen joka eros muutama kuukaus sitten ja haluun kans kavereita! Onks jotain ryhmää tehty jo?:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat