uusia ystäviä pk-seudulta?

Vierailija

Heippa,

Aloitan nyt ihan uuden viestiketjun ilman että kirjoitan vanhoihin.

Olen 29vuotias nuori nainen helsingistä, joka kaipaisi uusia kavereita. Kaikki läheisimmät kaverit ovat perustaneet perheitä tai muuttanut muualle, näinollen olisi ihana saada uusia ystäviä/tuttavuuksia esim. elokuviin, terasille tms.

Iälläsi ei ole väliä, mutta toivoisin sinun olevan kuitenkin yli 25vuotias:).

r186 @ suomi24. fi

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Heip,

Oon 24-vuotias Helsinkiin hiljattain muuttanut nainen ja tuntuu että työ vie paljon aikaa ja olis kiva saada kavereita työn ulkopuolelta (:

Mietin kans et ois kiva perustaa whatsappiin ryhmä uusien yli kaksikymppisten tuttavuuksiin kesken :)

löytyiskö muita?

Vierailija
Vierailija

Heip,

Oon 24-vuotias Helsinkiin hiljattain muuttanut nainen ja tuntuu että työ vie paljon aikaa ja olis kiva saada kavereita työn ulkopuolelta (:

Mietin kans et ois kiva perustaa whatsappiin ryhmä uusien yli kaksikymppisten tuttavuuksiin kesken :)

löytyiskö muita?

Vierailija

Heissan kaikki :) mä olisin kiinnostunut kanssa tutustumaan uusiin ihmisiin pk-seudulta! Ikää mittarissa 25 :) joku watsap ryhmä ois jees!

Vierailija

Mahtuu mukaan, eihän meitä vielä kovin montaa ole :>

Keräilläänkö jonku sähköpostiin puhelinnumeroita että saadaan watsappiin ryhmää, vai kuin?

Vierailija

Hei :) Olis kiva, jos mäkin mahtuisin vielä mukaan :) Oon 26-vuotias ja kaipailen uusia kavereita.

Hyvä idea kerätä numeroita jonkun sähköpostiin. Onko aloittaja vielä linjoilla? Voiko numeroita lähettää hänelle, vai pistääkö joku muukin mailinsa tänne?

Vierailija

Hei kaikille, aloittaja täällä huhuilee :).

vastauksia on tullut paljon, enkä ole kaikille vielä ehtinyt vastatakkaan. Olisiko joku halukas perustamaan sen whats up ryhmän? vai teenkö minä? En olekkaan aiemmin sitä käyttänyt, et jos joku osaa paremmin käyttää niin mun puolesta vois tehä? :). Toki mullekki voi niit numeroita laittaa... mut olis selkeempää, et yks tekee sen ryhmän, eikä et tulee sit monta eri :P

Ja vielä, jos tehää ryhmä niin laitetaa siihe kuitenki joku ikäraja, esim. se 25?

Vierailija

täälläkin yksi vm- 86, joka voisi myös liittyä ryhmään jos sellainen tekeillä/tulossa? Olisi kiva tutustua uusiin kivoihin ihmisiin :).

Vierailija

Tyssäskö tää tähän vai saatiinko joku ryhmä aikaseks? Itellä etunimi.sukunimi s-postiosoite niin en viitti sitä tähän laittaa :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat