Tarvitsen lisäelämiä

Vierailija

Onko muilla kokemusta tällaisesta, koska tää on vaivannut mua viimeisen vuoden ajan. Oon 24 enkä koe saavuttaneeni elämässäni mitään, mitä nuorempana suunnittelin. Opiskelen alaa, joka ei innosta, ja josta valmistuu työttömäksi; ihmissuhderintamalla olen tumpelo ja en koe kokeneeni mitään tärkeää; ollut vain minimipalkkatöissä tai opinnoissa. Mutta pahin on se, että en oikeasti tiedä mitä haluan tehdä. Puolen vuoden välein saan aina uuden idean siitä, mitä haluan opiskella ja tehdä työkseni. Tällä hetkellä haluan olla asianajaja, muotisuunnittelija, naistenlehden journalisti sekä filmitähti Hollywoodissa. Tällainen on hauskaa ja söpöä lapsena, mutta nyt alan olla epätoivoinen siitä, mikä haluan olla! En pysty sitoutumaan mihinkään päätökseen tarpeeksi kauaksi aikaa, että suunnitelmat onnistuisivat. Mulla on esim. tietokone täynnä keskenjääneitä novelleja, koska en osaa hoitaa asioita loppuun. Haluaisin että minulla olisi esim. 10 rinnakkaista elämää, jotta voisin kokea kaiken mitä haluan. Koen suunnitelmat ja jumiutumisen ahdistavana, sen takia varmaan tällainenkin ongelma on tullut. Onko muita, joilla on samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat