Kertokaa mikä poikaystävääni vaivaa?

Seuraa 
Liittynyt21.7.2013

Poikaystäväni ei haluaisi tehdä mitään yhdessä tai lähde mihinkään. Emme ter muuta kuin näe hänen kämpillään ja sinnekkin menen illalla aina vasta. Eihän parisuhde yksinkertaisesti toimi pitemmän päälle niin, että näemmä hänen kämpillään iltaisin ja katsotaan leffa ja ehkä syödään ja mennään nukkumaan. Olen yrittänyt keksiä meille vaikka mitä tekemistä,mutta ei. Hän epätoivoisesti keksii hänelleen muuta tekemistä. Ja kyllä hän exänsä kanssa taas teki paljon asioita ja kävivät kalassa,mökillä yms. Olen kysynyt häneltä mikä on? Mutta hän vaan sanoo,että hän ei voi itselleen mitään et hän on sellainen ihminen joka ei tee paljoa yhdessä tyttöystävän kanssa. Meillä on muuten todella mukavaa yhdessä ja kivaa, mutta onko vika minussa vai mikä hänellä on ??

Kommentit (1)

deadmemories
Seuraa 
Liittynyt17.7.2015

Käykö hän itse ilman sinua ulkona ja tekee niitä asioita yksin mitä toivoisit hänen tekevän sinun kanssa? Jos näin on, niin sitten olisin ehkä hieman huolissani. Jos poikaystäväsi on enemmän sellaista tyyppiä että viihtyy mielummin kotona kuin ihmisten ilmoilla niin sitten tuossa ei pitäisi olla mitään epäilyttävää. Voi olla, että hänen exänsä on "pakottanut" sen jätkäsi hänen kanssaan tekemään ties mitä vaikkei mies nauttisikaan siitä. Keskustelemalla tuokin selviää, kysy suoraan. Jos itse et ole tuollaista kotityyppiä niin sitten kannattaa miettiä mitä itse haluut ja toimiiko suhde jos toinen haluaa niin eri asioita :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat