Poikaystävä oli uskoton

Seuraa 
Liittynyt1.7.2015

Jos saisin mielipiteitä minun tilanteeseeni. Eli alettiin seurustelemaan 2013 syksyllä/talvella. Itselläni oli sitä ennen pitkä parisuhde takana ja myös avoliitossa oltiin eksän kanssa. Poikaystäväni oli seurustellut aikaisemmin 1,5v yhden tytön kanssa ja päätyi eroon, koska tyttö petti. Seurustelimme noin vuoden ajan ja erosimme, koska meillä meni todella huonosti ja kummallakaan ei ollut intrestejä/aikaa hoitaa parisuhdetta kuntoon. Molemmat kyllä rakasti vielä toisiaan, mutta ei saatu juttua toimimaan.

Löysimme toisemme uudestaaan 4kk eron jälkeen. Nyt meillä menee todella hyvin. Molemmat tajusivat eron aikana, että rakastaa toista paljon ja nyt molempien elämä on vakiintunut niin, että aikaa riittää toisellekkin. Ongelma on siinä, että noin kaksi kk sitten luin ensimmäisen kerran poikaytstäväni viestejä salaa. Sain silloin tietää, että hän flirttailee vanhalle työkaverilleen. Sanoo kauniiksi, ehdottelee hierontaa ja kaljalla käyntiä. Hän oli myös tekstaillut vanhalle panolleen, joka on tällä hetkellä avoliitossa ja odottaa avomiehelleen lasta. Ne viestit olivat hyvän maun vastaisia, mutta enemmän tytön puolelta. Poikaystäväni oli myös kertonut hänelle, että olen hullu. Näistä viesteistä juteltiin hyvässä hengessä ja poikaystäväni antoi syyksi, että on niin tosissaan kanssani, että häntä pelottaa se. Hän myös itki silloin ja sanoi ettei halua menettää minua. Sen jälkeen hän lopetti molempiin naisiin yhteyden pidon, poisti Facesta kavereista ja unfollasi instassa.

Nyt sain tietää, että ennen kuin erottiin hän oli pettänyt minua. Poikaystäväni oli ollut kavereidensa kanssa eri paikkakunnalla ryyppäämässä ja oli siellä pannut jotain muijaa. Hän lähti sinne reissulle perjantaina ja hänen piti tulla takaisin lauantaina, mutta laittoikin viestiä, että oli vielä 16:00 aikaan 1,6 promillen humalassa. Riideltiin silloin asiasta, koska hän oli luvannut tulla moikkaamaan minua, koska ei oltu nähty viikkoon ja nähtäisiin siitä vasta viikon päästä. Nähtiin kuitenkin sunnuntaina ja erottiin silloin molempien tahdosta.

Nyt minua risoo se, että kun poikaystäväni jäi kiinni muiden tyttöjen kanssa tekstailusta kysyin häneltä, että kävikö silloin ryyppyreissulla mitään. Hän oli meinaan lisännyt facessa yhden tytön kaveriksi ja kysyin siitä. Eivät kuulemma olleet kuitenkaan tämän tytön kanssa tehneet mitään, eivätkä sen jälkeen jutelleet. Nyt sain tietää että, hän oli pettänyt minua tämän tytön kanssa ja tekstailleet vielä. Muija oli kuulemma ruinannut kahville yms, mutta poikaystävääni ei ollut kiinnostanut. Se myös loukkasi minua, että poikaystäväni oli lesonnut panosta muille kavereilleen vaikka he tiesivät, että poikaystäväni seurustelee. 

Olen menettänyt luottamukseni poikaystävään. Vaikka rakastan häntä kovasti niin mietin silti onko tämä kaikki sen arvoista. Poikaystäväni loukkasi minua vaikka tietää, että uskollisuus ja luottamus on minulle tärkeintä parisuhteessa. Mitä te tekisitte tilanteessani?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat