E-pillerin unohtaminen, apua!!

Vierailija

Hei, olen 15-vuotias tyttö ja syön zoely merkkisiä e-pillereitä. Unohdin ottaa e-pillerin liuskan 17 päivänä ja olin samana iltana/yönä yhdynnässä. Otin aamulla unohtuneen pillerin ja normaalisti seuraavat. Nyt olen syönyt koko liuskan ja neljä lumetablettia myös, mutta menkat ei ole alkaneet. Olen siirtänyt menkkoja kahtena viime kuukautina, voiko menkkojen myöhästymien/pois jääminen johtua tästä? Aloitin tänään uuden liuskan ja nyt pelottaa että olen raskaana. Mitä minun pitää tehdä, auttakaa! :(

Kommentit (2)

Vierailija

Kyllä, luultavasti menkkojen siirto vaikuttaa kiertoon. Odottele nyt vielä ihan rauhassa. :)

Onko sinulla muuten ollut jokin syy menkkojen siirtoon? Niitä ei nimittäin kannattaisi siirtää, ellei ole kunnon syytä...

Vierailija

Menkkojen siirtäminen todellakin vaikuttaa menkkojen tulemiseen ja koska olet myös hyvin nuori sekin voi vaikuttaa niihin, minulla oli iässäsi hyvin epäsäännöllinen kuukautisrytmi. Pillerit toisaalta tasaavat rytmiä, mutta on mahdollista varsinkin kun ilmeisesti syöt kolmivaihepillereitä, että ne tulevat oman halunsa mukaan. Minulla menkat siirtyivät kun vaihoin pillereitä alkamaan vasta neljäntenä päivänä siitä kun jätän tauon kolmen viikon liuskalle. Eli menkat itsessään kestävät nykyään neljä päivää. Odottele ihan rauhassa ja jos ne eivät seuraavan kolmen viikon jälkeenkään ilmaannu suosittelen ostamaan raskaustestin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat