Apua kaipaava

Vierailija

Hei! Olen suurinpiirtein hermoromahduksen paikella. Tää alko jo pari viikkoa sitten kun mainitsin äidilleni muuttavani ystävän kanssa samaa kämppään. Isosiskoni joka asuu vielä kotona pitäisi saada äidin mielestä muuttamaan pois.  Äitini siis sai ajatuksen että muuttaisin hänen kanssaa. Mulla on mun siskon kanssa ihan erillaiset odotukset asunnolle ja se kiristää välejä. Ystäväni kanssa ollaan jo löydetty meistä se täydellinen asunto.  Nyt vaan takapakkia lyö se että äitini ei halua että muutan ystäväni kanssa koska hän tykkää juoda..  sekä äitini melkein pakottaa muuttamaan siskoni kanssa. Voitte ymmärtää jo tästä että olen ikävässä välikädessä ja en tiedä mitä tehdä asian suhteen. Tällä hetkellä haluaisin mieluiten muuttaa ystäväni kanssa ja suosittelisin siskoa koettamaan yksin asumista ja aikuistumista..  En tiedä miten toisin asian äitille esille,  siskon kanssa olen jo puhunut mutta silti ei näytetä päästävän asiasta mitenkään sopuun. Ystäväni kanssa asumisessa toisin on myös huonot puolensa mutta olen valmis panostamaan siihen että yhdessä asuminen todella toimisi

Kommentit (1)

Vierailija

Juu kannattaa suosiolla miettiä pidemmän päälle kannattaako sen oman kaverin kanssa muuttaa yhteen hetken päähänpistoksesta ja jaksatko kattoo kaveris ryyppäämistä :D

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sen sanoo että välit kiristyy ja riitoja syntyy paaljon herkemmin kun ennen kun joutuu toisen naamaa kattelemaan aamusta iltaan. 

Sano vaan äitilles että et halua siskos kanssa yhteen muuttaa, ei sua pakottaakkaan voi? Sinuna odottaisin ja muuttaisin omilleen sitten myöhemmin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat