Auttakaa nyt kun oon ihan urpo....

Seuraa 
Liittynyt31.5.2015

Elikkä siis suoraan asiaan... Oon ihan RAKASTUNUT yhteen mieheen, ketä en ees tavallaan tunne... Ja ei tää mulle ole uus tunne mutta paljon voimakkaampaa kuin koskaan :D Ja siis... satun kuitenkin tietämään aika paljon tästä tyypistä, vaikkei tunneta, koska tämä on sellainen henkilö josta on aika paljon netissä tietoa... Ja siis toimin siivoojana tuossa yhdessä paikassa, jossa tämä mies sitten opiskeli kunnes valmistui nytten keväällä, enkä nää sitä enään siellä... Samassa kaupungissa asutaan kyllä, mutta epätodennäköistä oikeen törmätä siihen missään.. Periaatteessa, jos nyt en lähde kyttäämään (mitä en ajatellut tehdä, koska sekin voi olla aika creepyä). 

Jooh, siis oon kytänny sitä siellä töissä jo varmaan puolisen vuotta, en eka ollu ite kiinnostunut, mutta sitten tavallaan huomasin paremmin sen olemassa olon siitä erikoisesta tavasta (äänensävystä) sanoa HUOMENTA :D jotenkin pitkittämällä sitä tai jotain... ja sellanen kulmien alta kattelu. Ja aina ku nähtiin siellä pitkän breikin jälkeen, ihan ku se ois aina jäätyny, tai jotenkin ilahtunut siitä kun näki mut...?!??!? ainakin mä olin, TOSI JÄÄSSÄ, mutta pelkään, että oon kuvitellu kaiken..? :---DD 

ANTEEKSI JOS TÄSTÄ TULEE LIIAN PITKÄ MUTTA EN TIEDÄ MITÄ PITÄIS TEHDÄ. :S

Niin, en sitten saanut mitään muuta sanaa missään vaiheessa ulos suusta kuin että HUOMENTA. Olin vaan aina niin jäässä. Ja nyt se on jossain muualla kun siellä. Ainoa mitä mulla on, on insta, face...ainiin ja PUHELINNUMERO, jonka olen saanut hänen ihan yhdestä julkisesta jutusta netistä sen nimen perusteella... Jaah noh... Mistäkö tiedän sen nimen.. No pengoin netistä. :D 

En tiiä mitä mun pitäis tehdä, seurasin sitä instassa, ja nyt vaan oottelen urpona että seuraiskohan se mua takasin joku kaunis päivä, jos ei, niin mitäs sitten???? En mä facessa kehtaa lisätä kaveriksi sellaista, ketä en TUNNE... JA WHATSAPP VIESTI?? No eipä mulle kohta jää paljoa vaihtoehtoja.. Ja mitäs ihmettä sille sitten kirjoittais?? Jotain että jäi kummallinen olo siitä, että olis pitänyt sanoa sille jotain vaiko että en voi unohtaa sitä vai mitä..? En oo koskaan varmaan ollu näin ihastunut kehenkään, siis että jäädyn ihan täysin ku se tulee paikalle. :D (tai siis tuli)

Ja tuntuu että se vältteli mun katsetta jos välttelin sitä mutta sit kumminkin semmosta vilkuilua tai jotain... Ja sit vaan mieleni perukoilla ajattelen että ehkä se kattoi vaan että ONPA TOI LÄSKI. :(

Mitäs ihmettä mä teen?? Ja anteeks, jos oli HIUKAN sekavaa, koska sitä on mun mielikin ollut tässä jo jonkin aikaa... plus että kesä ja muuta, saa ajatukset muutenkin laukkaamaan..

AINIIN ja ps. enhän mä tiedä edes onko se varattu. :'''''''''DDDD mutta ainakin vaikuttaisi siltä että ei olisi... tai mistäkö minä sen sitten tiedän... huoh. 

Kommentit (1)

giirl
Seuraa 
Liittynyt13.7.2015

Ite laittasin facessa viestiä. Mulle nimittäi o itelle käyny kans tollee, tunsin ihmisen mutten ollu paljookaa puhunu sille. Ainoostaa hymyilly leveesti. Stalkkasin sitä joka paikassa ja lopulta aloin vaa juttelee facessa:D Kerroin sille et "oon kiinnostunu susta ja ois kiva tutustuu mutten uskaltanu tulla kasvotusten juttelee." En ny iha tollee mut tohon tyylii ja siit sit alettii vaa juttelee ain kaikkee,  jote itellä ainaki toimi :) Rohkeesti vaa meet juttelee jossai nii hyvi menee!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat