Ystäviä Tampereelta(:

Vierailija

Olen 24 vuotias, tampereella asunut vähän yli kolme vuotta. Ystävät muuttaneet töiden/opiskelujen perässä muualle, joten uusia tuttavuuksia vailla. Ihan oikeita ystävyys suhteita kaipaisin elämääni :) tykkään viettää tyttöjeniltoja, leffoja katsellen ja juoruillen, käydä ulkona juhlimassa, harrastaa liikuntaa ja shoppailla. Kahvittelu hetket ystävä porukan kanssa on parasta :) olen hirveän eläinrakas ihminen ja minulla ja miehelläni on koira. Etsin samanikäistä seuraa, kirjoittele, jos olet ystävää vailla! 

miiasantaoksa@hotmail.com

Kommentit (2)

Vierailija

Moikka!

Olen 27v Parkanossa reilun vuoden asunut tyttö (nainen) ja etsin ystävää.
Minulla on kaks kissaa ja koira ja joku tommonen ukon nahjuskin tossa näkyy olevan ;) Tykkäään musiikista, elokuvista, kuvailusta, autoilusta, kotimaan matkailusta, leipomisesta, kokkaamisesta jne . :) olis kiva saada ystävä, jolle tietää aina voivansa soittaa tai viestittää ja kertoa iloista ja suruista. Juon silloin tällöin ja olis mukava saada baariinkin seuraa :)
Olen luotettava, iloinen, huumorintajuinen ja ujo alkuun. Huumorini saattaa tosin välillä olla vähän karkeetakin
Jos innostuit tutustumaan, niin laittele ihmeessä mailia :)
jenni.leivonen07(@)gmail.com

Vierailija

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:11"]

Olen 24 vuotias, tampereella asunut vähän yli kolme vuotta. Ystävät muuttaneet töiden/opiskelujen perässä muualle, joten uusia tuttavuuksia vailla. Ihan oikeita ystävyys suhteita kaipaisin elämääni :) tykkään viettää tyttöjeniltoja, leffoja katsellen ja juoruillen, käydä ulkona juhlimassa, harrastaa liikuntaa ja shoppailla. Kahvittelu hetket ystävä porukan kanssa on parasta :) olen hirveän eläinrakas ihminen ja minulla ja miehelläni on koira. Etsin samanikäistä seuraa, kirjoittele, jos olet ystävää vailla! 

miiasantaoksa@hotmail.com

Laitoin s-postia :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat