Mikä poikaystävää vaivaa?

Vierailija

Minulla on poikaystävä, joka ei selvästikään osaa päättää ollako minun kanssa vai ei. Hän on välillä todella ihana eli huomio minua ja kehuu ja sekä viettää aikaa kanssani ja meillä on hauskaa. Ongelmani on että en tiedä mitä poikaystävän päässä liikku silloin kun hän saattaa yhtäkkiä muuttua tosi etäiseksi, häneen ei saa koskea ja häntä kuulemma ärsyttää ja suoraan sanoen riepoo olla minun kanssa. Olen koittanut kysyä, että mikä käytöksessäni riepoo mutta siihenkään en saa kunnon vastausta, enkä siihen miksi hän yhtäkkiä ihan saman päivän sisällä saattaa muuttua etäiseksi ja kylmäksi. Olen alkanut väsymään siihen, että joudun lähes joka päivä arvailemaan mistä tänä päivänä tulee. Mikä voisi olla poikaystävän käytöksen syy ja onko jollakin muulla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija

Se voi olla vaan vähän hukassa vielä. Kuinka nuori? Onko eka suhde? Jos ei tiedä mitä haluaa sulta ja jutulta, niin saattaa välillä ärsyyntyä läheisyydestä, mutta sehän ei ole sun ongelma vaan hänen.

Voiko myös olla että hänellä on joku vaikea tilanne päällä? Stressiä? Ja sen takia ajatukset karkaavat ikäviin asioihin ja hän on etäinen?

Jos mikään näistä ei päde ja tyyppi on lisäksi arvaamaton niin epäilen narsistisuutta. Ignooraako hän sua? Onko omissa maailmoissaan eikä halua selittää mistä on kyse? Kannattaa tarkkailla tilannetta. Narsistinen ihminen on just sellanen että päivän mittaan olotila vaihtelee nollasta sataan. Ensin kaikki on hyvin, kohta tulee joku raivoomisen aihe, sit taas ollaan ku ei mitään, taas on ihanaa ja kohta taas tunteet kylmenee niin ettei ihmiseen saa edes otetta.

Vierailija

Hän on kyllä aika impulsiivinen tai siis saattaa möksähtää pikkuasioista juuri sellaisista asioista jos joku ei mene hänen pillin mukaan. Lisäksi hän saattaa vertailla minua jatkuvasti toisiin naisiin ja hän ei ikinä kehu minua. Lisäksi hän on suhteellisen "tunteeton" koska esimerkiksi olisin tarvinnut yhtenä päivänä lohdutusta ja minulla oli paha mieli  niin hän vaan oli vaivaantuneen näköinen ja käski vaan minun mennä nukkumaan, koska ei halunnut katsoa minua ku olin niin huonolla päällä.

Vierailija

J-U-T-E-L-K-A-A asioista, ennenkuin on liian myöhäistä...jos kundi vetää herneet ja möksähtää niin sopikaa uusi aika jutella, puhumalla rauhassa ilman riitaa, syyttelemättä omista tunteista kertoen alkaa asiat selviämään molemmille...kaikki hassusti käyttäytyvät leimataan heti narsisteiksi;=) elä vedä liian nopeita johtopäätöksiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat