Oletko sinä ollut catfish/feikki?

Vierailija

Netistä löytyy aina vaan keskusteluja catfishien/feikkien uhreista mut mua kiinnostais nyt kuulla näkökulmaa niiltä ketkä onkin ite ollu niitä catfishejä/feikkejä. Miks esitit muuta kun oot? Halusitko huomioo, hyväksyntää ja muuta sellasta vai halusitko vaan oikeesti olla inhottava jollekulle tietylle ihmiselle? Painoko syyllisyys sua ja jos paino niin mikset lopettanu sitä touhua? Ja miten oot päässy eroon tollasesta feikkaamisesta (jos oot), haitko esimerkiks apua jostain vai miten sen teit?

Kertokaa rohkeesti vaan, en tehny tätä keskustelua tuomitakseni tai arvostellakseni ketään. Mä just haluun ymmärtää teitä kun en voi uskoo suurimman osan tekevän sitä pahuuttaan vaan ajattelen taustalla täytyvän olla jotain ihan muuta (esimerkiks tosi huono itsetunto tai yksinäisyys).

Kommentit (2)

Vierailija

Olen ollut.

Syitä miettinyt itsekkin mutta en oikeen koskaan päässyt itsekkään perille, minkä hiton takia. Ehkä se oli yksinäisyyttä, pelkoa, häpeää kirjoitella omalla nimellään ja huonoa itsetuntoa. 

En koskaan varastanut kenenkään kuvia tai valehdellut mistä olen kotoisin.

En tehnyt sitä pahuudesta tai halusta kostaa, päinvastoin. Halusin olla edes hetken joku muu, joku jolla ei ole mitään tekemistä huonon oikean minäni kanssa. Halusin ehkä itsekkin uskoa niihin valheisiin, että olisin joku muu. 

Tää juttu ei koskaan mennyt mitenkään vakavasti, kukaan ei rakastunu tai kiintyny syvästi enkä kyllä minäkään. Se oli hetken hauskaa, sai vapaasti kirjoitella mitä vaan kun tiesi että ei kukaan oikeasti tiedä kuka täällä ruudun takana on. 

En koe syyllisyyttä, sillä en satuttanut ketään. Siitä oli minulle apua ja opin ymmärtämään paremmin itseäni. 

Vierailija

Kiitti vastauksestas :) Kertokaa muutkin vaan rohkeesti, olisin kiitollinen! Nimittäin syy miks tein tän keskustelun on se et mä oon catfishin uhri tällä hetkellä. Aluks olin vaan ihan älyttömän vihanen, mutta nyt kuitenkin oon hetken rauhotuttuani ja pohdittuani tajunnu haluavani yrittää ymmärtää syitä tollasen käytöksen taustalla. Se auttais mua antamaan anteeks ja pääsemään yli paremmin. En halua jäädä katkeraks ja vihaseks, se kuormittaa vaan mua itteeni eikä auta mitään. Ja muutenkin haluun uskoo ettei kyseinen catfish oo pohjimmiltaan halunnu tehdä mulle pahaa ja on välittäny musta edes vähän ihan aidosti vaikka loukkaskin helvetisti olemalla epärehellinen. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat