Kysyttävää e-pillereistä, vastailkaaha, kiitos

Seuraa 
Liittynyt11.3.2014

Elikkäs, olen syönyt nytten mercilon- pillereitä n. puoli vuotta synnytyksen jälkeen. viime laatan loppupuolella unohtui syödä 1 pilleri ja sen jälkeen alkoi heti seuraavana päivä kuukautiset.. söin ihan normaalisti levyn loppuu ja kun olisi ollut se viikon preikki niin ajattelin että syön toisen laatan heti putkeen koska oli tärkeitä menoja niin mietin ettei ne menkat alkaisi uudestaan kun oli jo viikon ollut.. noh nyt oon syönyt viikon tätä uutta levyä ja mulla opn vieläkin ne menkat eli 2 viikkoo?? onko tää nyt ihan normaalia? söin ennen raskautta tätä samaa merkkiä 4 vuotta eikä koskaan ollut tälläistä ongelmaa.. voiko nyt synnytyksen jälkeen nämä olla liian pieni hormoolliset minulle`? neuvokaahan jos teillä on tietämystä.

Kommentit (1)

jellll
Seuraa 
Liittynyt3.5.2015

Omasta kokemuksesta voin sanoa että itekkin syön merciloneja ja hiljattain unohdin yhden pilsun ja melkein heti alkoi menkat. Gyne sanoi että mercilonit on niin matalahormoniset että yksi unohdus aiheutti heti vuodon, varsinki ku unohdus laatan loppupuolella. Joten sinunkin tapauksessa varmaan kyse just siitä. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat