Uusia kavereita pk-seudulta?:)

Vierailija

Moikka! Täällä kaksi parikymppistä tyttöä haluaisi tutustua suunnilleen samanikäisiin uusiin tyyppeihin. Ajateltiin, että olis kiva porukalla käydä esim kahvilla tai bilettämässä. Me ollaan mukavia ja meneviä sekä meihin on helppo tutustua:) jos innokkaita löytyy nii voitas tehä vaikka whatsapp-ryhmä ja jutella siellä lisää:) 

Kommentit (10)

Vierailija

Moi! Tosi kiva idea!! Ite oon kans parikymppinen ihan normaali tyttö Helsingistä ja olis kiva tutustua just uusiin ihmisiin! Jos tulis enemmän osallistujia niin whatsapp olis hyvä!!

Vierailija

Ei haittaa tietekää, itekki opiskelen pk-seudun ulkopuolella täl hetkellä:) mut jeee kiva et löyty jo muutama innokas, oisko viel lisää halukkaita?:)

Vierailija

Moikka! Mä oon 23-vuotias opiskelija ja just muuttanu Helsinkiin, niin olis kyllä kiva tutustua uusiin ihmisiin! Whatsapp tai fb-ryhmä vois olla kätevä. :)  Mailia saa laittaa ploploploo@hotmail.com, voin vaikka siellä sanoo numeronki, että onnistuis toi whatsapp-ryhmä :)

Vierailija

Moikka! Oon kans 23-vuotias opiskelija ja syksyllä muuttanut Helsinkiin. Olis kiva tutustua uusiin tyyppeihin niin kahvittelun, leffojen, biletyksen yms merkeissä :) Mulleki saa mielellään laittaa mailia ja toi whatsapp ryhmä ois kans kiva, mun maili on a.s.t.e.r.i@hotmail.com :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat