uusia ystäviä Rovaniemeltä? :)

Vierailija

Tahtoisin kovasti uusia ystäviä täältä Rovaniemeltä. minulla on yksi hyvä ystävä vain ja alkaa tuntua että sosiaalista elämää ei ollenkaan. Olen 20, työtön ja tykkään jutella kaikesta! Kiinnostuksen kohteita on shoppailu,  koirapuistossa käynti sekä muut tyttöjen jutut!

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija
Vierailija

Tahtoisin kovasti uusia ystäviä täältä Rovaniemeltä. minulla on yksi hyvä ystävä vain ja alkaa tuntua että sosiaalista elämää ei ollenkaan. Olen 20, työtön ja tykkään jutella kaikesta! Kiinnostuksen kohteita on shoppailu,  koirapuistossa käynti sekä muut tyttöjen jutut!

Vierailija
Vierailija

Vierailija
Vierailija

Vierailija

Hei!

Olen itse 23 vuotias, työssäkäyvä mutta silti samanlaisessa tilanteessa kuin sinä :) Haluaisitko jutella ja tutustua lisää?

Vierailija
Vierailija

Heippa! Itsekin asun Rovaniemellä, tällä hetkellä on kesätyöt mutta muuten ei päiviin sisälly oikeastaan mitään... vietän aikaa satunnaisesti vanhempien kanssa ja koirat pitää jonkinlaista seuraa. Kaipaan elämää, kaipaan ihmisiä, ihan vain juttelua ja kahvittelua, tai sitä että voisi joskus lähteä jonkun kanssa kävelylle. Ikää on 20 vuotta, pidän urheilusta, musiikista, kitaran soitosta ja luonnosta. Ota ihmeessä yhteyttä! 

Vierailija

Heip! Täällä olisi kans yksi 22v joka kaipais uusia tuttavuuksia, yrittänyt olen löytää mutta ei ole oikein kemiat natsannu sitten loppupeleissä... Töissä kyllä käyn ja opiskelen mutta jos ei haittaa niin laittakaa sähköpostia.. :) shinebright@luukku.com :)

Vierailija

Hei! Täällä 26-vuotias, keväällä Rolloon muuttanut nainen. Käyn töissä, mutta pienestä keski-iän toisenpuolen olevasta työyhteisöstä ei kavereita ole löytynyt. Olisi kivaa saada kahvittelu, shoppailu, lenkkeily ja baareiluseuraa :) Olen sosiaalinen ja puhelias ja kaipaan paljon ihmisiä ympärilleni. Saa laittaa sähköpostia kirzigga21@luukku.com

Vierailija

Täälläkin yksi juuri Rovaniemelle muuttanut pian 22-vuotias tyttö! Aloitan opiskelut syyskuussa, mutta haluaisin erittäin mielelläni tutustua uusiin ihmisiin jo ennen sitä - tällä hetkellä kun kaupungissa ei ole ketään, kenet tuntisin. :) Olen iloinen, puhelias ja spontaani persoona, josta saa seuraa kahville, lenkille, shoppailuun, leffaan tai ihan vaan vaikka kotona hengailuun ja jutusteluun.

Tännekin saa ehdottomasti laittaa sähköpostia, sinkkupa@gmail.com !

Vierailija

Hei, olen 23v kotiäiti ja kaipaisin myös uusia ystäviä ja kavereita. Harrastan kuntosalin ryhmäliikuntatunteja ja meillä on koira. Olis kiva saada ihan kahvittelu, kävely/lenkkeily, shoppailu ja joskus vaikka baariinkin seuraa. S.posti kasuai@hotmail.com. kaikkein mukavinta olis jos joku kerkeäis ihan kylässä käymään joskus, pää pehmeää pelkässä muksujen seurassa :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat