Mustasukkaisuus

Seuraa 
Liittynyt28.4.2015

Mulla on ongelma. Oon aivan sairaan mustasukkanen parisuhteissa. Oon kyllä aina ollu luonteeltani vähän mustasukkanen niistä ihmisistä kenestä välitän mut en mä ennen ollu näin mustasukkanen mitä nyt. Tuntuu etten uskalla alottaa enää uutta suhdetta, koska se on aivan kauheeta tuskaa olla epäilemässä koko ajan että mitä se toinen tekee mun selän takana. Uskon että syy tälle mun luottamuksen menettämiselle yleisesti miehiä kohtaan johtuu siitä että jokainen mies kenen kanssa oon seurustellu on valehdellu mulle päin naamaa jatkuvasti. En ymmärrä miks mua kohdeltiin niin koska mä yritin tehä kaikkeni että olisin saanu rakennettuun heidän kanssa syvän luottamuksen. Nyt on vaan pyöriny päässä se että onko mua edes tarkotettu parisuhteeseen vai enkö vaan oo tavannu "sitä oikeeta" joka ei pettäis mun luottamusta? Mulle on tässä ajan mittaan syntyny sellanen ällö kuva miehistä että ne kattelee kaikkia naisia oli ne sitten sinkkuja tai parisuhteessa. Oonko mä yksin tän ongelman kanssa?:(

Kommentit (1)

xoxox
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Toi kuulostaa niin tutulta.. Itse olin kanssa tosi mustasukkanen vuosia eri parisuhteissa.. Aina luulin että toinen kattelee muita ja salaa haluais jonkun toisen minun tilalle enkä ole tarpeeksi hyvä tyttöystäväksi. Itsetuntohan siinä on palasina. 

Nyt puolentoistavuoden aikana oon parantunut lähes täysin. 2 vuotta sitten tapasin elämäni miehen (sen  oikean  ), ollaan nyt kihloissa ja asutaan yhdessä. Alussa oli mustasukkaisuutta kun tavallaan jotenkin odotin että se tekee jotain ja pettää mun luottamuksen, mutta kun koskaan ei mitään pahaa tapahtunut ja aloin luottamaan tähän mieheen entistä enemmän ja huomasin että se kattelee vain ja ainoastaan minua niin itsetunto kasvoi kokoajan paremmaksi  eli nyt puoltoista vuotta oon ollut täysin normaali (tietty välillä saattaa iskeä huono päivä ja tunnen itseni surkeaksi ja rumaksi mutta se menee yleensä parissa tunnissa jo ohi. On oikeastaan mahtava tunne huomata että ei tarvitse olla mustasukkainen ja on päässyt yli sellasesta tunteesta mitä ei halua itse tuntea. 

Elikkä et ole tosiaankaan asian/tunteen kanssa yksin ja monet kärsii samasta liikamustasukkaisuudesta! Ja siitä voi parantua! Elämä on minulla ainakin helpottunut huomattavasti kun ei tarvii jatkuvasti saada "kohtauksia" . 

Pieni mustasukkaisuushan on sitten tietty tervettäkin ja kaikkea ei tosiaankaan pidä hyväksyä.

Niitä oikeanlaisia (ei ällöjä) miehiä löytyy vaikka useimmat tuntuisikin olevan aika kevytkenkäisiä.

Jaksuja sulle! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat