Isäehdokas MUKA !?

Seuraa 
Liittynyt28.4.2015

Moi.... monet varmaan rupee syrjimään ja morkkaamaan mua tästä asiasta...

Mutta.... Olen rakasrunut mieheen joka on istunut linnassa, 4vuotta ollut vapaalla, aineiden käyttöä on ollut mutta lopetti kaiken kun tulin hänen elämään, paitsi nyt kun hänen kaveri on päässyt linnasta niin tämä minun mies viettää paljon aikaa siellä, poltellessa... Olen sanonut että en tätä toimintaa katsele koska en riskeeraa lastani yhdenkään miehen takia.. Hän ei siis ole lapsen oikea isä, lapsen oikea isäkin päätti lähteä pois ja jättää minut yksin... 

Saatan myös olla kuulematta tästä nykyisestä pitkiäkin aikajo ja kun näämme pitkän ajan jälkeen jasanon mielipiteeni asioista, hän väittää että minä olen valittava ämmä ja minulla on ongelma eikä hänellä... Hänen lähellä on hyvä ja turvallinen olo ja hän kunnioittaa minua ja lastani aina kun olemme yhdessä..  

Tiedän että tämä mies on hyvä minulle mutta nyt kun olen taas kuulematta hänestä, hän ei muuta kaveriporukkaansa tai se että hän edes polttelee välillä juuri tämän ihmisen seurassa joka juuri pääsi linnsta.. (muuten on lopettanut kaiken laittoman toiminnan)...

Rakastan häntä, mutta en tiedä miten päästän irti koska ei tämä voi näin jatkua...Minä saan lapsen, minun on mietittävä vauvaa eikä muuta.. Pelkään jääväni taas yksin ja että en ikinä löytäisi lapselleni oikeanlaista isähahmoa ...

Haluan vain lapselleni hyvän turvallisen elämän..

Onko se oikein jos sanon tällä miehelleni että joko minä ja vauva tai tämä linnakaveri? 

Miten te suhtautuisitte tilanteeseen, rakastuinko väärään ihmiseen?

Luulen että kaikki täällä tietää miten vaikeaa on luopua rakastamastaan ihmisestä, vaikka tämä oisi minkälainen tahansa... Joten älkää heti tuomitko minua. Yritän vain selvittää päätäni :(

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat