Hämmentävä tilanne miehen kanssa..

Seuraa 
Liittynyt28.4.2015

En voi uskoa, että päädyn kysymään ihmisten mielipiteitä tänne, mutta eräs miespuolinen ihminen aiheuttaa päänvaivaa minulle käytöksellään. Taustaa kerron sen verran, että ikäeroa on muutama vuosi ja olemme tunteneet toisemme vuoden päivät. Olen itse kiinnostunut tästä miehestä hyvinkin paljon, mutta hänestä en ota selvää. Olemme yhteydessä lähes päivittäin, keskustelujen aloitukset ovat molemminpuolisia. Tiedämme toisistamme paljon, koska keskustelemme kaikesta mahdollisesta ja jaamme/selvitämme ilot ja murheet yhdessä. Päivittelemme toisellemme usein jo pelkästään päivän kulkuakin. Vietämme myös paljon aikaa toistemme kanssa(mm. elokuvissa käynti, kahvittelu jomman kumman luona, joskus ostosreissuja yms.) Ollessamme yhdessä meillä on todella mukavaa ja hauskaa. Usein olemme jollakin tavalla pienessä fyysisessä kosteuksessa toisiimme(esim.jalat sylissä tv:tä katsellen, nojaaminen toisen kylkeen, ja välillä tulee hetkiä jolloin kasvomme ovat toisistamme parin sentin päässä). Välillä myös laitan käteni varovasti miehen reidelle, ja saatan vähän sormilla vaikka silitellä reiden päältä, miestä ei tunnu asia haittavan. Ongelmanani on, että mies ei sano mitään taikka vie asiaa eteenpäin.  Itse en uskalla lähestyä miestä enempää, koska en tiedä saattaako sieltä tulla raju vastustusreaktio. Tiedän, että mieheltä pitäisi kysyä asiasta, mutta hän on taitava kiertelemään vastauksissa. En osaa yhtään sanoa, että onko mies vain kohtelias ystävälleen vai olisiko mahdollista kiinnostusta ilmassa kuitenkin? 

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat