Ystäviä Oulun seudulta

Seuraa 
Liittynyt20.4.2015

Helloutapahellou!

Elikä hommahan on nyt niin, että kaipailisin uusia ystäviä Oulun seudulta. Oon 23-vuotias opiskelija, iloinen, rento ja nauravainen! Viikonloppusin tykkään käydä tanssahtelemassa tuolla yöelämässä, kesällä kivaa on rannalla hengailu ja rantalentiksen pelaaminen. Festareilla on kans mukava käydä ja kaikenlainen seikkailu on tervetullutta :D Jos kaipailet hengailuseuraa ja aattelet, että voitais tulla hyvin juttuun, niin otappas rohkeasti yhteyttä!

Tässähän on tuo vappukin tuloillaan, ja ainakin opiskelijoilla se saattaa olla pikkasen pitempi ku tuon yhden päivän verran, eli täältä saattais löytyä kamu kaupungille vapuks! :)

Mikäli kiinnostuit, laitappas viestiä tähän alle. Oon tosiaan uus täällä, niin en oo varma miten homma pelittää, mutta jos tulee halukkaita yhteydenottajia niin sillon tietenkin tuon säpön tai facen ilmoitan :D

Kommentit (3)

Vierailija

Mua kiinnostaa! Oon samanikänen opiskelija. :) Tykkään käydä leffassa, kahviloissa, hengailla muuten vaan ja olla läheisten kanssa. Sillon tällön juhliminen on jees ja urheilen aina kun jaksan. :D

Vierailija

Heippa! Mäkin kaipaan uusia kavereita oulusta! :D oon 22v. nuori nainen ja tykkään urheilla, baareilla, shoppailla ja hengailla kaupungilla yms. :> Oisko sulla antaa vaikka sähköpostia? :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat