onko ihastusta vai kuvittelenko vain?

Vierailija

Mieheni kaveri on aina ollut kyllä puhelias ja sosiaalinen, mutta hänen käytöksensä poikkeaa muista miehistä siinä, että hän kiinnittää minuun eniten huomiota.

Varsinkin nykyään hän selvästi kuuntelee mitä sanon, silloinkin kun sanon jotain omalle miehelleni, niin hän usein kommentoi. Eihän se pelkästään mitään kerro, mutta

- hän katsoo minua kun tulen paikalle (itse en välttämättä edes morjensta mieheni kavereita)

- nauraa jutuilleni. Tykkään saada ihmiset nauramaan, niin hän kyllä tarttuu vitseihini

- naurattaa myös minua, tosin se tulee häneltä varmaan aika luonnostaan

- keskustelee mielellään, huom, ihan selvinpäin. Monet miehen kaverit on sellaisia, ettei ne paljoo puhu ilman alkoholia

- kerran vilkaisi jotenkin kummasti suoraan silmiini. Itse säpsähdin vähän siitä (nolottaa). Myös kerran katsoi kun lajittelin pyykkejä eri huoneessa, tosin vain ihan pienen hetken.

- myös (tosin jo kauan sitten) hän teki ns. ihan turhan liikkeen. Nousin itse viedäkseni kahvimukin tiskipöydälle, niin hän nousi samalla ja istahti sitten omalle paikalleen. Eli ikäänkuin matki liikettäni.

- on viimeaikoina hakeutunut istumaan lähemmäs, vaikka istumapaikkoja olis ollu kauempanakin.

- jos hänen vaimonsa on läsnä, hän saattaa vältellä. Ainakin jos vierailemme heillä. Yleensä juttelee vain tiukasti mieheni kanssa äijien jutuista eikä katso minuun päinkään.

Saattaa olla että vain kuvittelen, kun olen hieman otettu siitä, jos hän olisi ihastunut. Olemme molemmat naimisissa, niin ei tässä mitään vaihtoo ruveta tekemään. Kuulemma miehellä ja hänen vaimollaan menee tällä hetkellä huonosti,  niin mietin, että vertaileeko miehet toistensa naisia? Kuulemma hän nykyisin on alkanut vilkuilla muita naisia, minuakin?

Kommentit (2)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat