Kivulias kondylooma

Seuraa 
Liittynyt14.4.2015

Itsellä nyt toinen hoitokerta menossa kondyloomaan ja voi hyvänen aika mikä kipu. Ensimmäisellä hoitokerralla oli kyllä pahempi mitä nyt, mutta johtuu varmaan kun iho ei ole vielä repeytynyt ja kondylooman ihoa kaiverrettu pois. Ensimmäisellä hoitokerralla en kolmeen päivään pystynyt kävelemään. Repeymiä ja haavoja oli emättimen aukolta peräaukkoon asti, joten saatte varmaan naiset kuvan millaisesta kivusta on ollut kyse, kun ei voi ja pelkää käydä virtsaamassa puhumattakaan kakkosen hädästä, missä vähänkin parantunut iho aina repeytyi uudelleen. Hoitajalla kun kävin niin hoitaja sanoi, että olen helppo tapaus kun näkyy vain muutamassa paikassa. Condyline-liuoksen sain vasta viikkoa myöhemmin, itse kun asiasta otin puheeksi oli kumma kun ei hoitaja tästä erikseen sanonut ensimmäisellä kerralla, vain itse sai tämän tiedon hakea. Millaisia kokemuksia teillä on ollut kondyloomien kanssa? Millainen on jäädytyshoito miten sellaiseen pääsee kokeilemaan? Onko teillä muilla kondyloomien alue levinyt liuoksen laittamisen myötä? 

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat