Matkaseuraa

Vierailija

Moikka, 

Oon 23v nainen ja kaipaisin kesäksi matkaseuraa rantalomalle viikoksi taikka kahdeksi. Päässä pyöritellyt Turkkia, Kreikkaa ja Bulgariaa. Olisikohan täällä joku vastaavasta kiinnostunut heteronainen :) Lomalla haluun nauttia auringosta altaalla löhöten, syödä hyvin, juoda hyvin eli hieman myös bilettää, shoppailla vähän yms. Nähtävyyksistä en ole kovin kiinnostunut mutta toki johonkin voin lähteä kattoo! Mun kaverit ei oo kiinnostuneita lähtee, joten ajattelin yrittää tätäkin kautta.

Sähköpostia saa laittaa neennaa@outlook.com. plussaa jos oisit etelästä ni ehtis näkee ennen reissua yms :)

Kommentit (8)

Vierailija

Nii ja tarkennuksena vielä, toki saa olla seksuaaliselta suuntautumiselta mikä vaan. Ite oon hetero :) Ennen ku joku hermostuu :D

Vierailija

Voi vitsit kuulostaa ihanalle! Mutta 

a) olen koko kesän töissä joten ->

b) ei ole vielä rahaa

b) en ole matkustellut, tosin halu on kova!

Vierailija

Olis kyllä kivaa.. Itseäni kiinnostais Bulgaria todella paljon. Mutta menisin kyllä ihan halpalennolla jos pääsis, esim Ryanair tms. Ja hotellin sijasta hostelliin. En ole nimittäin kovin varakas. En tiedä kelpaisko sulle.. Ja just bailaus, shoppailu yms kiinnostais. En oo ollut kun kerran ulkomailla. En oo kyllä Etelä-Suomesta mutta skype on. Jos kiinnostaa niin: lyydia-@hotmail.com s-posti. Nainen/19

Vierailija

Olin jo kesäkuussa reissussa, mut vieläki maistuis viikko lämpimässä elo- syyskuussa. Oisko kellään samoja ajatuksia?

T. aloittaja

Vierailija

Hela!  Täällä ois yksi innokas matkaan lähtijä!:) pääsisin lähtee elokuun puolessa välissä:) eli kerättäisiin vielä hyvin tutustuu ja suunnitella matkaa ennen lähtöä :) laita viestiä ana.sem@outlook.com  oon 22v tyttö Helsingistä 

heiditytto
Seuraa 
Liittynyt20.4.2015

Moikkis täältäki päin! :D oon 23v sinkku heteronainen oulusta, joka kaipailis kans matkaseuraa.. yritin kans kysellä täältä sivulta aiemmin, mut ei tullu oikee vastauksia :D netin kauttahan sitä kyllä kerkee tutustella? :) ite jäin just lomalle ja koulu alkaa vasta syyskuun eka pv :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat